شکست سنگین محبی از آکگول در جام یاشار دوغو، تیموری در نیمه نهایی به آمریکا باخت

به گزارش کنفرانس هکا، دو کشتی گیر ایران با شکست در نیمه نهایی جام یاشاردوغو از رسیدن به فینال بازماندند.

شکست سنگین محبی از آکگول در جام یاشار دوغو، تیموری در نیمه نهایی به آمریکا باخت

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابتهای کشتی آزاد جام یاشار دوغو که در استانبول ترکیه برگزار می گردد، در نیمه نهایی وزن 125 کیلوگرم یدالله محبی در مصاف با طاها آکگول قهرمان دنیا و المپیک از ترکیه 10 بر صفر بازنده شد. آکگول که در مسابقات دنیای 2018 توسط پرویز هادی حذف شده بود، در یک دقیقه با یک خاک و 4 فتیله پیچ، به پیروزی 10 بر صفر مقابل محبی رسید و فینالیست شد. کشتی گیر کرمانشاهی ایران، برای مدال برنز با دانیل لیگتی از مجارستان مسابقه می دهد. لیگتی در دور قبل 5-2 به آکگول باخت.

محبی در کشتی نخست خود نیز عبدالله اوماج از ترکیه را 11 بر صفر برده بود.

همچنین در نیمه نهایی وزن 79 کیلوگرم، بهمن تیموری در مصاف با الکساند ر دیرینگر از آمریکا در یک مبارزه دفاعی 4 بر صفر شکست خورد. تیموری برای کسب مدال برنز به مصاف ابوبکر آباکاروف از آذربایجان می رود.

تیموری در مبارزه نخست خود اندر از ترکیه را 13 بر 2 برده بود.

پیش از این و در روز گذشته، عرفان جعفریان در وزن 57 کیلوگرم در دور نخست مقابل سابان کیزیلتاش از ترکیه با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر ترک در دور بعد، جعفریان از دور رقابت ها کنار رفت.

فروتن و شعبانی حریفان خود را شناختند

اما مراسم قرعه کشی اوزان 74، 86، 92 و 97 کیلوگرم رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه بعدازظهر امروز برگزار گردید که دو نماینده ایران در وزن 97 کیلوگرم حریفان خود را شناختند.

در وزن 97 کیلوگرم که 11 نفر حضور دارند علی شعبانی در دور نخست به مصاف آبراهام کونیدو روآنو کشتی گیر کوبایی الاصل از ایتالیا می رود. وی در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم به مصاف فاتح یاشارلی از ترکیه خواهد رفت.

عباس فروتن نیز پس از استراحت در دور اول در دور دوم با پاولو اولینیک از مجارستان مبارزه می نماید. وی در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده دیدار کایل اسنایدر قهرمان المپیک و دنیا از آمریکا و شاهین از ترکیه می رود.

این رقابتها از صبح فردا (شنبه) برگزار می گردد.

پارمیس: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای پارمیس

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 4143

به "شکست سنگین محبی از آکگول در جام یاشار دوغو، تیموری در نیمه نهایی به آمریکا باخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست سنگین محبی از آکگول در جام یاشار دوغو، تیموری در نیمه نهایی به آمریکا باخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید