شکست ایرانی ها در روز درخشش کاظمی

به گزارش کنفرانس هکا، خبرنگاران: هر 3 تیم بسکتبال چین که ار بازیکنان ایرانی در ترکیب خود استفاده می نمایند در هفته سی و هفتم لیگ CBA مقابل حریفان خود شکست خوردند.

شکست ایرانی ها در روز درخشش کاظمی

به گزارش خبرنگاران، در هفته سی و هفتم لیگ بسکتبال چین، موسوم به CBA، تیم کینگدائو دابل استارز باز هم در غیاب ستاره ایرانی خود مقابل حریف تن به شکست داد. در این بازی که در سالن دانشگاه کینگدائو برگزار گردید، تیم لیائونینگ هانترز با نتیجه 109 بر 104 از سد یاران حامد حدادی گذشت. جاستین دنتمون 37 امتیاز و 8 ریباند برای کینگدائو به دست آورد. لستر هادسون، بازیکن تیم لیائونینگ با ثبت 49 امتیاز، 9 ریباند و 6 پاس گل، موثرترین بازیکن زمین بود.

تیم جیانگسو تونگشی با حضور 40 دقیقه ای مهدی کامرانی، گارد رأس تیم ملی ایران مقابل جیلین نورث ایست تایگرز بازنده شد. جیانگسو این بازی را با نتیجه 124 بر 109 در سالن چانگچون جیمنازیوم شهر جیلین به حریف واگذار کرد. کامرانی در این بازی 31 امتیاز، یک ریباند و 2 پاس گل کسب کرد. برندون کاستنر نیز 23 امتیاز برای تونگشی به دست آورد و دومینیک جونز 38 و مایکل مدنلی 40 امتیازبرای جیلین به دست آوردند.

در دیگر بازی این هفته، چونگ کینگ فلای دراگونز با حضور ارسلان کاظمی مقابل سیچوان مغلوب گردید. یاران ارسلان کاظمی با نتیجه نزدیک 110 بر 108 در برابر سیچوان بلو والز بازنده شدند. کاظمی در این ملاقات 46 دقیقه بازی کرد و با 21 امتیاز، 21 ریباند و 4 پاس گل داشت موثرترین بازیکن زمین بود.

در سرانجام هفته سی و هفتم لیگ بسکتبال چین، تیم جیانگسو تونگشی با 10 پیروزی و 27 شکست در صندلی هفدهم، تیم کینگ دائو با 27 پیروزی و 10 شکست در مکان سوم و چونگ کینگ با 4 پیروزی و 33 شکست در صندلی بیستم (آخر) لیگ بسکتبال چین جای دارند.

آموزشگاه ما: آموزش باید برای همه در دسترس باشد

منبع: تسنیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 7758

به "شکست ایرانی ها در روز درخشش کاظمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست ایرانی ها در روز درخشش کاظمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید