شهر آفتاب میزبان نمایشگاه نوشت افزار می گردد

به گزارش کنفرانس هکا، معاون نمایشگاه شهر آفتاب از میزبانی این مجموعه از هفتمین نمایشگاه بین المللی نوشت افزار اطلاع داد.

شهر آفتاب میزبان نمایشگاه نوشت افزار می گردد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، نمایشگاه شهر آفتاب سال جاری و در مرداد ماه میزبان هفتمین نمایشگاه نوشت افزار و لوازم مهندسی و اداری است.

کامبیز معتمد وزیری معاون نمایشگاه شهر آفتاب گفت: متأسفانه در ماه های اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا نمایشگاهی برگزار نشد، اما اقدامات خوبی برای تدوین پروتکل های کرونایی تدوین شد.

وی اضافه کرد: این پروتکل ها مورد تایید مسؤولان وزارت بهداشت نهاده شد و همچنین کوشش کردیم برنامه ای هم برای حمایت از مجریان نمایشگاهی داشته باشیم.

معتمد وزیری همچنین درخصوص چرایی عدم انتقال کامل نمایشگاه ها به محل شهر آفتاب گفت: این موضوع موضوعی است که سالهاست در باره آن صحبت می گردد.

اقداماتی در این زمینه انجام شده است، اما از آنجا که زوایای مختلفی دارد هنوز به آن نقطه نهایی و پایان نرسیده است.

وی ادامه داد: علت آن هم در یکی دو جمله خلاصه نمی گردد، اما آنچه مسلم است این است که علیرغم مقاومت های موجود، اما آینده نمایشگاه در شهر تهران در شهر آفتاب خلاصه خواهد شد.

معاون نمایشگاه شهر آفتاب اعلام کرد: مصوبات شورای شهر و وزارت کشور و سایر دستگاه ها حکایت از این دارد که باید این اتفاق بیافتد، اما شاید با کندی رخ دهد.

معتمد وزیر گفت: البته حتما باید در شهر آفتاب اقدامات زیربنایی بیشتری اندیشیده گردد و امکانات بهتری در آنجا فراهم گردد.

وی درخصوص حمایت از مجریان نمایشگاهی هم گفت: اگر مجری برگزاری نمایشگاهی علاقه مند باشد که نمایشگاهش را در شهر آفتاب برگزار کند از آن حالت اجاره ای مرسوم خارج می شویم.

معاون نمایشگاه شهر آفتاب اضافه کرد: در این مدل اخیر گفتیم حاضریم در برگزاری نمایشگاه شریک شویم و به این ترتیب هزینه ها برای مجری کاهش پیدا می نماید و آن هدف ما که حمایت از برگزاری نمایشگاه و حمایت از مجریان است محقق می گردد.

در ادامه این مراسم که به همت شهرداری تهران و نمایشگاه شهر آفتاب برگزار گردید مجید اکبری مجری هفتمین نمایشگاه گفت: از سال گذشته تا امروز تمام تمهیدات اندیشیده شده است تا امنیت خاطری از باب عدم ابتلا به کرونا ایجاد گردد.

وی ادامه داد: سال گذشته در دی ماه ظرفیت نمایشگاه به اتمام رسید، اما یه دلیل کرونا بعضی از داوطلبان حضور در نمایشگاه از حضورشان انصراف دادند.

فرزانیان رییس اتحادیه صنف نوشت افزار هم توضیح داد: نمایشگاه نوشت افزار هفت دوره تا امروز برگزار گردیده است و هدفش ایجاد فضای آشنایی میان فراوری کنندگان، تجار و مصرف کنندگان است.

وی ادامه داد: سال جاری سال جهش فراوری است و ما کوشش داریم نشان دهیم که فراوری ادامه دارد و کرونا باعث نشده که در فراوری خدشه ای ایجاد گردد.

رییس اتحادیه صنف نوشت افزار گفت: تجار و فراوریکنندگان باید در مراوده با یکدیگر دانش خود را بالا ببرند و کوشش می کنیم مصرف کنندگان به بهترین فراوری کنندگان دسترسی داشته باشند.

در بخش دیگری از این مراسم برخوردار دبیر انجمن فراوریکنندگان نوشت افزار گفت: اهمیت نمایشگاه آن هم نمایشگاه تخصصی نوشت افزار آنقدر مهم بوده است که اگر چه یک ماه تأخیر در اجرای آن داشتیم، اما آماده برگزاری است.

دبیر انجمن فراوری کنندگان نوشت افزار ادامه داد: امروز شرایط تحریم باعث شده است تا واردات بعضی از اقلام دچار مشکل گردد، اما همین امر یاری خواهد نمود تا فراوری کنندگان فرصت بهتری برای عرضه فراوریات خود داشته باشند.

وی اضافه کرد: امروز بیش از هفتاد درصد محصولات ارایه شده فراوری داخل است و امروز در صنف فراوریکنندگان نوشت افزار می توانیم بگویم در بسیاری از اقلام خودکفا شده ایم.

برخوردار گفت: مداد دفترچه اتوماتیک خمیر بازی اقلامی است که نه تنها استاندارد ایران را دارد حتی استاندارد های اروپایی را هم کسی نموده اند و به خودکفایی رسیده ایم.

غضنفری کارشناس حوزه نوشت افزار هم گفت: برگزاری نمایشگاه در شهر آفتاب ابتدا بعضی واکنش های منفی را به همراه داشت، اما بعد از یک دوره برگزاری متوجه شدیم که جمعیت حاضر در شهر آفتاب مشتریان واقعی هستند.

وی ادامه داد: وقتی فردی به خود زحمت می دهد تا نمایشگاه شهر آفتاب جهت را پیموده و به نمایشگاه بیاید یعنی خریدار بوده و دیگر مشاهده کننده صرف نیست.

این کارشناس حوزه نوشت افزار توضیح داد: یکی از مسائل ما قانون هایی است که به یکباره تصویب می گردد. البته این مشکل فقط مختص وارد کنندگان نیست بلکه فراوری کنندگان هم مسائلی دارند.

غضنفری گفت: امروز نوک اتوماتیک و جوهر ان، مغز مداد رنگی و چوب آن وارداتی است و این ها باعث می گردد جهت خودکفایی به طور کامل محقق نگردد.

وی ادامه داد: کالایی که قرار است در مهر و آبان مصرف گردد باید در تیر و مرداد توزیع گردد و این یعنی کالا باید در فروردین و اردیبهشت فراوری گردد و باز هم یعنی اینکه باید آبان و آذر مواد اولیه اش وارد شده باشد در حالی که این کار ها به خوبی انجام نشده است.

وبلاگ پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

کالارنا: کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 11146

به "شهر آفتاب میزبان نمایشگاه نوشت افزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر آفتاب میزبان نمایشگاه نوشت افزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید