شفر برگ برنده استقلال در دربی است، نقش باتجربه ترها بیشتر است

به گزارش کنفرانس هکا، ایوب اصغرخانی در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر گفت: دربی، اتفاقی است که ماه ها همه انتظار وقوع آن را می کشند. این تنها دیدار فوتبال ایران است که به وقتش حتی نگاه دیگر تیم ها و باشگاه ها را هم به سوی خود جلب می نماید.

شفر برگ برنده استقلال در دربی است، نقش باتجربه ترها بیشتر است

وی اضافه نمود: قبل از هر چیز باید آرزو کرد که این بازی تماشاگر پسند باشد و بار فنی اش بالا باشد. حیف است تماشاگرانی که ساعت ها و حتی بعضی از آنها که از شهرستانها به تهران می آیند روزها برای تماشای این بازی وقت می گذارند و هزینه می نمایند بعلاوه میلیون ها بیننده تلویزیونی از تماشای بازی زیبا محروم شوند.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص شانس احتمالی استقلال برای پیروزی در این دیدار گفت: تجربه نشان می دهد معمولا تیم هایی که در جدول شرایط بهتری ندارند در این دیدار شرایط شان بهتر می گردد و شانس بیشتری برای پیروزی دارند. من هم شانس استقلال را در این بازی به مراتب بیشتر از حریف می دانم. پرسپولیس خسته است و آنها نیم نگاهی به دیدار حساس آسیایی شان مقابل السد دارند و شاید تحت تاثیر آن بازی بازیکنان شان کارایی لازم را در این دیدار نداشته باشند. اما برای استقلال آسیا به اتمام رسیده و حالا آنها باید همه داشته های خود را در لیگ برتر خرج نمایند.

هافبک سابق آبی پوشان در ادامه بیان داشت: در این دیدارهای سنتی نقش بازیکنان با تجربه تر بسیار مهم است و سابقه این بازی ها نشان می دهد که بازیکنان با تجربه تر نسبت به جوان تر ها تاثیر گذارتر بوده اند.

اصغرخانی توضیح داد: گرچه استقلال بازیکنان خوب و تاثیر گذار زیادی دارد، اما اگر قرار باشد یک چهره را بعنوان برگ برنده این بازی معرفی کرد، من خود شفر را برگ برنده استقلال در این بازی می دانم.

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

tafreh.ir: طفره: تارنمای خبری تحلیلی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 769

به "شفر برگ برنده استقلال در دربی است، نقش باتجربه ترها بیشتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفر برگ برنده استقلال در دربی است، نقش باتجربه ترها بیشتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید