شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن غوغا به پا کرد! ، عکس

به گزارش کنفرانس هکا، شاسی بلند نو آواتر 11 امروز در نمایشگاه خودرو پکن معرفی گردید. این خودرو که اولین محصول برند آواتر شناخته می گردد، به وسیله نادر فقیه زاده، طراح سابق بی ام و طراحی شده است.

شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن غوغا به پا کرد! ، عکس

امیرمسعود عابدین: آخرین مدل معرفی گردیده از آواتر در چهار مدل ارائه می گردد که از 41500 تا 53900 دلار (معادل دو میلیارد و 700 میلیون تومان تا سه میلیارد و 500 میلیون تومان) متغیر است. خودروی اصلاح شده به جای تغییرات اساسی، بر اصلاحات تمرکز دارد.

همانطور که ماه گذشته در آواتر 12 معرفی گردید، آواتر 11 اکنون با رنگ طلایی فلورسنت عرضه می گردد. این رنگ از رنگ دانه های متغیر استفاده می نماید که رنگ ها را در زوایای خاص تغییر می دهد. بر اساس پلت فرم EP1، آواتر 11 دارای گزینه های تک موتوره یا دو موتوره و انتخاب برد 580 کیلومتر تا 730 کیلومتر است.

به گزارش خبرنگاران ، پیشرانه DriveONE هواوی، موتورهای تک یا دوگانه را با قدرت 308 تا 570 اسب بخار و گشتاور 370 تا 650 نیوتن متر ارائه می نماید. شتاب گیری صفر تا صد این خودرو از 3.9تا 6.6 ثانیه متغیر است. گزینه های باتری شامل 90 یا 116 کیلووات ساعت با شارژ سریع 750 ولت هستند.

فضای داخلی اکنون دارای طرح رنگ بنفش/سفید است. تزئینات طلایی نیز برای مطابقت با رنگ طلایی فلورسنت نو وجود دارند. صفحه نمایش مرکزی 15.6 اینچی از قابلیت تقسیم صفحه پشتیبانی می نماید و ناوبری، بازی ها و فیلم ها را نمایش می دهد. نمایشگر کیلومترشمار 10.25 اینچی نیز در آواتر 11 وجود دارد. همه مدل های آواتر 11 مدل 2024 اکنون دارای سیستم صوتی Meridian با 25 بلندگو هستند.

صندلی های مدل قبلی آواتر 11 باعث ناراحتی بعضی از افراد در طول سفرهای طولانی تر می شد. با این حال، مدل 2024 دارای چرم نرم تر بوده و مسائل قبلی را از بین برده است. علاوه بر این، تمامی نسخه های این خودرو به صندلی های جلویی با جاذبه صفر مجهز شده اند، در حالی که صندلی های عقب سردکن و گرمکن را برای سواری مجلل تر فراهم می نمایند.

نوترین مدل های آواتر 11 دارای سیستم پیشگیری از برخورد همه جانبه هستند. هنگام حرکت بین سرعت 30 تا 130 کیلومتر بر ساعت، سیستم پیشگیری از برخورد با موانع جانبی (LOCP)، با راهنمایی خودرو به خط اصلی خود در صورت شناسایی مانع به راننده یاری می نماید. این امر از برخورد در هنگام تغییر لاین جلوگیری می نماید.

آواتر در سال 2018 به وسیله Changan New Energy و نیو تأسیس شد. نیو بعداً استعفا داد و CATL جایگزین آن شد که اکنون 17 درصد از شرکت را در اختیار دارد. چانگان 40 درصد از سهام را در اختیار دارد و هواوی تامین نماینده اصلی آن است.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

54322

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1403 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 16934

به "شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن غوغا به پا کرد! ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن غوغا به پا کرد! ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید