سیمئونه روی دور ناکامی

به گزارش کنفرانس هکا، سویا در مهم ترین ملاقات هفته هجدهم لالیگا با نتیجه دو بر یک اتلتیکو مادرید را شکست داد.

سیمئونه روی دور ناکامی

به گزارش خبرنگاران، اتلتیکو مادرید و سویا بامداد یکشنبه در چارچوب هفته هجدهم لالیگا به مصاف هم رفتند که این ملاقات مجذوب کننده و دیدنی در نهایت با پیروزی 2 بر یک شاگردان لوپتگی به سرانجام رسید.

سویا در این ملاقات خیلی زود در دقیقه 7 با شوت سرکش و دیدنی ایوان راکیتیچ از فاصله ای حدودا 25 متری دروازه ابلاک را باز کرد. در ادامه اتلتیکو مادرید بازی را در اختیار گرفت و حملات پرتعدادی روی دروازه سویا داشت تا این که روی ارسال کرنر لمار و ضربه سر فلیپه در دقیقه 33 بازی را به تساوی کشاند. نیمه نخست با تساوی یک، یک به سرانجام رسید.

نیمه دوم بازی همچون بازی هایی که از لالیگا انتظار می رود پیگیری شد و دو تیم بازی پرسرعتی به نمایش گذاشتند. دو تیم موقعیت های خوبی به دست آوردند و بازی فیزیکی ای به نمایش گذاشتند تا این که بالاخره در دقیقه 88 لوکاس اکامپوس پس از این که ضربه سر عجیب و غریب دلینی به تیرک دروازه برخورد کرد، با شوتی مهار نشدنی دروازه ابلاک را برای بار دوم باز کرد تا شاگردان لوپتگی از تعقیب رئال مادرید جا نمانند.

البته سویا در دقایق سرانجامی خوش شانس بود که گل نخورد. در آخرین دقیقه بازی شوت فنی ژوائو فلیکس روی تیرک دروازه سویا نشست اما وارد دروازه نشد تا بونو، دروازه بان سویا برای بار دوم مغلوب بازیکنان اتلتیکو نشود. این شکست، سومین شکست پیاپی سیمئونه و شاگردانش در لالیگا بود.

با این نتیجه سویا با 37 امتیاز، ضمن حفظ جایگاه دوم لالیگا فاصله پنج امتیازی اش با رئال مادرید صدرنشین را حفظ کرد و اتلتیکو مادرید پس از رئال بتیس و رایووایکانو با 29 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی لالیگا نهاده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13680

به "سیمئونه روی دور ناکامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمئونه روی دور ناکامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید