سهراب پور: نشست استپ سبب اتحاد دانشمندان اسلامی می گردد

به گزارش کنفرانس هکا، مشاور رئیس بنیاد نخبگان و دبیر ششمین نشست تبادل تجربیات علم و فناوری گفت: نشست ششمین مراسم تبادل تجربیات علم و فناوری نه تنها باعث اتحاد دانشمندان اسلامی می گردد بلکه می تواند در قالب همفکری بین کشورها رشد علمی را ایجاد کند.

سهراب پور: نشست استپ سبب اتحاد دانشمندان اسلامی می گردد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، سعید سهراب پور مشاور رئیس بنیاد نخبگان و دبیر ششمین نشست استپ در نشست خبری ششمین مراسم تبادل تجربیات علم و فناوری در کشورهای اسلامی که صبح امروز در دانشگاه صدا و سیما برگزار گردید، گفت: جایزه مصطفی برای دومین سال توسط جمهوری اسلامی به دانشمندان کشورهای اسلامی اهدا خواهد شد که این برنامه در تالار وحدت در 20 آبان ماه برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: در ششمین نشست تجربیات تبادل علم و فناوری فعالیت های جانبی در برنامه استپ برای ششمین بار در ایران با مشارکت کشورهایی مانند پاکستان و عمان اجرا می گردد.

سهراب پور توضیح داد: نشست تبادل علم و فناوری باعث می گردد فعالیت های علمی بین دانشمندان اسلامی انسجام بخشیده و حمایت یکدیگر را داشته باشند. این در حالی است که در این مراسم 94 میهمان از 36 کشور جهان حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: بیشترین شرکت کنندگان در نشست تبادل علم و فناوری کشورهای اسلامی مربوط به کشور مالزی با 15 شرکت کننده است. همچنین کشور ترکیه با 9 نفر، پاکستان با 7 نفر و عمان نیز با 6 نفر از دانشمندان برتر خود در این مراسم حضور خواهند یافت.

مشاور رئیس بنیاد نخبگان در خاتمه گفت: سال جاری برنامه ششمین نشست تبادل علم و فناوری در 6 محور برگزار خواهد شد.

انتهای پیغام/

آموزشگاه ما: آموزش باید برای همه در دسترس باشد

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 6816

به "سهراب پور: نشست استپ سبب اتحاد دانشمندان اسلامی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهراب پور: نشست استپ سبب اتحاد دانشمندان اسلامی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید