سفر اپ: با Timeanddate از ساعت دقیق کشورهای مختلف آگاه شوید

به گزارش کنفرانس هکا، Timeanddate سرویسی است که ساعت دقیق شهر های مختلف دنیا را ارائه می نماید. اکنون در این مقاله از خبرنگاران قصد داریم تا با اپلیکیشن این سرویس آشنا شویم. پس همراه ما باشید.

سفر اپ: با Timeanddate از ساعت دقیق کشورهای مختلف آگاه شوید

زمین کره ای بسیار بزرگ است که برای سفر از این سوی آن به سوی دیگر باید ساعت ها حرکت کرد. در طول 24 ساعت، هر قسمت از کره زمین در زمان مختلفی قرار دارند. برای مثال زمانی که خورشید در آسمان آمریکا دیده می گردد، کشور های آسیایی در شب ساعاتشان را سپری می نمایند. این موضوع را اختلاف زمانی می گویند. اما اگر اهل سفر های بین المللی هستید، در این صورت اختلافات زمانی ممکن است مشکلاتی را برایتان به وجود آورد. تنظیم ساعت خواب در طول سفر و موارد این چنینی از جمله مشکلاتی هستند که اختلاف زمانی ممکن است ایجاد کند. اما می توان با اطلاع از ساعت دقیق مکان مورد نظر، شرایط را تاحدودی مهیا تر کرد. سرویسی به نام Timeanddate وجود دارد که به صورت دنیای مورد استفاده قرار می گیرد و ساعت دقیق مکان های مختلف را در اختیار کاربران قرار می دهد. در این مقاله از خبرنگاران به معرفی اپلیکیشن این سرویس برای دستگاه های هوشمند می پردازیم.

Timeanddate اپلیکیشینی را برای اندروید، iOS و ویندوز 10 عرضه نموده است که کاربران به وسیله آن می توانند از ساعت دقیق مکان های مختلف کره زمین آگاه شوند. Timeanddate ساعت دقیق بیش از 5,000 هزار شهر را در دنیا ارائه می نماید. تیمی متشکل از چندین محقق نیز به صورت مداوم در حال به روز رسانی اطلاعات این سرویس هستند تا اطلاعات دقیق تری را در اختیار کاربران قرار دهند. کاربران در این اپلیکیشن می توانند شهر های مورد نظرشان را در فهرست مورد علاقه قرار دهند تا هرچه ساده تر از ساعت شهر های مورد نظرشان آگاه گردند. اپلیکیشن Timeanddate قابلیت های شخصی سازی زیادی دارد که کاربران را در جهت آسان تر کردن استفاده شان کمک می نماید. گفتنی است که اپلیکیشن Timeanddate ویجتی نیز دارد که به وسیله آن هم می توان از ساعت کشور های مختلف آگاه شد. در ادامه به وسیله لینک های موجود می توانید اپلیکیشن Timeanddate را برای دستگاه هایتان دانلود و نصب کنید.

لینک دانلود

منبع: کجارو / کجارو
انتشار: 19 تیر 1401 بروزرسانی: 19 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13917

به "سفر اپ: با Timeanddate از ساعت دقیق کشورهای مختلف آگاه شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر اپ: با Timeanddate از ساعت دقیق کشورهای مختلف آگاه شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید