ساعت بازدید از بناهای تاریخی اصفهان در نوروز

به گزارش کنفرانس هکا، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: ساعت فعالیت بناهای تاریخی استان اصفهان برای ایام نوروز 1403 تعیین شده است و گردشگران در بازه ساعت های اعلامی می توانند از این بناها بازدید نمایند.

ساعت بازدید از بناهای تاریخی اصفهان در نوروز

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، حمیدرضا محققیان گفت: مسجد جامع عتیق اصفهان و بنای تاریخی آتشگاه از ساعت 9 الی 18، مسجد تاریخی امام(ره)، مسجد تاریخی شیخ لطف الله، کاخ هشت بهشت و بنای تاریخی منارجنبان از ساعت 9 الی 20 در ایام نوروز 1403 آماده خدمات رسانی به گردشگران نوروزی است.

وی اضافه نمود: فعالیت بناهای تاریخی کاخ عالی قاپو و کاخ چهلستون نیز به منظور رعایت حال گردشگران، از ساعت 9 الی 21، بعلاوه باغ فین کاشان از ساعت 9 الی 18.30 مصوب شده است.

محققیان ادامه داد: فعالیت تمامی بناهای تاریخی همانند مسجد جامع نطنز، مسجد جامع نائین و پایاب های قنات های تاریخی وزوان، مزدآباد و مون نیز از ساعت 9 الی 18.30 خواهد بود.

به گزارش خبرنگاران، یک هزار و 940 اثر تاریخی استان اصفهان به ثبت ملی و 15 اثر شامل میدان امام (نقش دنیا)، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع و قنات های وزوان، مزدآباد و مون و نیز کاروانسراهای گز، امین آباد، مرنجاب، نیستانک، کوهپایه، گبرآباد، شیخعلی خان و مهیار به ثبت دنیای رسیده است.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 29 اسفند 1402 بروزرسانی: 29 اسفند 1402 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 16175

به "ساعت بازدید از بناهای تاریخی اصفهان در نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت بازدید از بناهای تاریخی اصفهان در نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید