سازدهنی امیر نادری را آنلاین ببینید

به گزارش کنفرانس هکا، فیلم سینمایی سازدهنی به کارگردانی امیر نادری روز شنبه، 24 اسفند روی پرتال اینترنتی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان قرار می گیرد.

سازدهنی امیر نادری را آنلاین ببینید

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، کانون پرورش فکری هر روز از ساعت 9 صبح یکی از فراوریات سینمایی یا تئاترهایش را در پرتال اینترنتی خود منتشر می نماید. به همین منظور فیلم سازدهنی به کارگردانی امیر نادری روز شنبه 24 اسفند 1398 به نمایش درمی آید.

این فیلم که از فراوریات امور سینمایی کانون پرورش فکری در سال 1352 است، داستان امیرو پسرکی ساده است که در حوالی بوشهر زندگی می نماید. او آن قدر افسارگسیخته است که همواره یک پای دعوای همسن و سال های خودش است. عبدالله نوجوانی است که پدرش برای آن که او را به ختنه کردن راضی کند، یک سازدهنی به او می دهد. بچه های بندر به ساز عبدالله علاقه مند می شوند، و عبدالله در ازای کولی دریافت از بچه ها سازش را در اختیار آن ها می گذارد. امیرو بیش از دیگران به ساز علاقه مند می گردد، و بیش از دیگران به عبدالله کولی می دهد....

سازدهنی در زمره فیلم های پیروز سینمای کودک است که پیش تر مدال طلای شهر جیفونی در سال 1369 و جایزه گریفون برنزی و یادبود دومنیکو مکولی را در همین سال از آن خود نموده است.

در جریان برنامه پخش اینترنتی فیلم های کانون، تا به امروز فیلم های کلانتری غیرانتفاعی، هامون و دریا و خمره در پرتال اینترنتی کانون در معرض نمایش قرار گرفته است.

بر همین اساس، هر یک از این فراوریات به مدت 24 ساعت روی خروجی این پرتال اینترنتی به نشانی omid.kpf.ir به صورت رایگان قابل دسترس است.

بر اساس این خبر، در این روزها که شاهد شیوع بیماری کرونا در کشور هستیم، با کوشش داوطلبانه مربیان کانون محتواهایی در حوزه های فرهنگی، هنری، ادبی و سرگرمی فراوری می گردد و در اختیار بچه ها، نوجوانان و خانواده ها قرار می گیرد.

همچنین گزیده ای از انیمیشن ها، فیلم ها و کتاب های کانون به صورت رایگان برای استفاده خانواده ها منتشر شده است.

علاقه مندان می توانند برای دسترسی به این فیلم ها به پایگاه omid.kpf.ir (https://www.omid.kpf.ir/) مراجعه یا با هشتگ های #در-دل-دارم-امید، #کانون-امید، #پیک-امید و #برای-حال-خوب این آثار و فیلم ها را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایند.

این طرح تا انتها تعطیلی مدرسه ها به دلیل شیوع کرونا تداوم خواهد داشت.

مجله آیرخ: مجله گردشگری و مسافرتی

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 9218

به "سازدهنی امیر نادری را آنلاین ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازدهنی امیر نادری را آنلاین ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید