ساحلی نقره ای در جنوب ایران

به گزارش کنفرانس هکا، هنگامی که به قسمت جنوبی ایران سفر می کنید، گویی به دنیای دیگر وارد شده اید، چرا که پر از شگفتی است و انسان را به وجد می آورد.

ساحلی نقره ای در جنوب ایران

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام لحظه آخر، جزیره قشم یکی از مناطقی است که اغلب این شگفتی ها را در خود جای داده و به همین سبب سالانه تعداد زیادی گردشگر و توریست را به سوی خود می کشاند. در اطراف این جزیره و آب های نیلگون خلیج فارس دیدنی های بسیاری نیز وجود دارد و مسافرانی که با تور قشم به این جزیره سفر می نمایند نیز بازدید از این اماکن را در برنامه خود جای می دهند و از زیبایی آن ها لذت می برند.

جزیره هنگام یکی از همین دیدنی های اطراف قشم است که تنها 33 کیلومترمربع وسعت دارد اما با این وجود زیبایی های بسیاری را در خود جای داده و بازدید از آن می تواند بسیار لذت بخش باشد. جزیره هنگام در فاصله دو کیلومتری جزیره قشم واقع شده و در آن تنها سه روستا واقع شده، در این جزیره خبری از خیابان و ماشین نیست و ظاهری کاملاً سنتی دارد، اما پر از آرامش و سکوت است و به همین سبب مکانی مناسب برای استراحتی ناب و دلچسب می باشد.

همان طور که گفته شد این جزیره دیدنی ها و زیبایی های بسیاری دارد، یکی از این دیدنی ها وجود ساحلی نقره ای رنگ در آن است، شاید باورنکردنی باشد اما واقعیت دارد، این ساحل واقعاً نقره ای است، دلیل آن هم وجود ذرات بسیار زیبا و درخشانی در شن های این ساحل است. این ذرات نوعی از کانی هستند که در اثر فرسایش پودر شده و با شن های این ساحل ترکیب شده اند.

تا به الآن هر که به قشم سفرنموده خود را به جزیره هنگام نیز رسانده و از این ساحل بسیار زیبا دیدن نموده، اما در این سال ها به دلیل برداشتن خاک این ساحل توسط گردشگران، خسارت های زیادی به آن واردشده و به همین سبب در حال حاضر محدودیت هایی در خصوص بازدید از این ساحل در نظر گرفته شده، برای بازدید از این ساحل نقره ای تنها می توانید سوار بر قایق شده و به کنار آن بروید، به تماشای آن بنشینید و از زیبایی های آن لذت ببرید.

از دیگر دیدنی های جزیره هنگام می توان به آکواریوم، دلفین ها و نخلستان های آن اشاره نمود. مسافرانی که با استفاده از تور کیش قصد سفر به این جزیره رادارند نیز می توانند به راحتی خود را به جزیره هنگام رسانده و از آن بازدید داشته باشند؛ اما این نکته را در نظر داشته باشید که در فصل تابستان گرمای هوا می تواند کلافه نماینده باشد تور مشهد.

انتهای رپرتاژ آگهی

maeaedu.ir: آموزش باید برای همه در دسترس باشد

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 5379

به "ساحلی نقره ای در جنوب ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساحلی نقره ای در جنوب ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید