زاهدی: باید در زمین نشان دهیم که چه تیم پرقدرتی هستیم، دنیزلی نیازی به تعریف ندارد

به گزارش کنفرانس هکا، مسیح زاهدی، مدافع میانی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: صحبت کردن در خصوص قهرمانی زود است و اگر دنبال این عنوان هستیم، باید در زمین نشان دهیم که چه تیم پرقدرتی هستیم.

زاهدی: باید در زمین نشان دهیم که چه تیم پرقدرتی هستیم، دنیزلی نیازی به تعریف ندارد

مسیح زاهدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به اردویی که تراکتورسازی در کشور ترکیه پشت سر گذاشت، گفت: اردوی بسیار خوبی داشتیم و چند تیم مطرح از سوپرلیگ ترکیه در کمپی که اردو زده بودیم، حضور داشتند. در این اردو چند بازی محبت آمیز انجام دادیم و تمرینات پرفشاری را هم پشت سر گذاشتیم. از لحاظ آمادگی به مرز 60 درصد رسیده ایم و امیدوارم تا آغاز لیگ برتر به آمادگی کامل برسیم. تمام هدف ما این است که نتایج خوبی بگیریم تا طرفداران را خرسند کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که تراکتورسازی نسبت به فصل گذشته چه تفاوت هایی نموده است، بیان نمود: تیم ما جوان تر شده است و این بازیکنان جوان انگیزه زیادی دارند تا خودشان را نشان دهند. از طرفی چند بازیکن باتجربه از جمله سه کاپیتان تیم ملی را در اختیار داریم و سال جاری تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه در تراکتورسازی حضور دارند.

زاهدی در خصوص کار کردن با مصطفی دنیزلی گفت: دنیزلی یک مربی کارنامه دار و باتجربه است که نیازی به تعریف ندارد. ما با این مربی می توانیم به موفقیت های بزرگی برسیم.

مدافع تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که چند درصد برای قهرمانی تیمش شانس قائل است، توضیح داد: صحبت کردن در خصوص قهرمانی خیلی زود است و باید وارد بازی ها شویم تا ببینیم شرایط چگونه است. از حالا نمی توان در خصوص قهرمانی صحبت کرد، ولی طبیعتاً تیم ما یکی از مدعیان جدی است و اگر دنبال این عنوان هستیم، باید در زمین نشان دهیم که چه تیم پرقدرتی هستیم.

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kalarena.com: کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 4402

به "زاهدی: باید در زمین نشان دهیم که چه تیم پرقدرتی هستیم، دنیزلی نیازی به تعریف ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زاهدی: باید در زمین نشان دهیم که چه تیم پرقدرتی هستیم، دنیزلی نیازی به تعریف ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید