روی ماتا: ملاقات استقلال با گل گهر برای قهرمانی است، اجازه بدهند کار کنیم

به گزارش کنفرانس هکا، مربی تیم فوتبال استقلال از ملاقات تیمش برابر گل گهر به عنوان یک بازی سخت یاد کرد و گفت: این بازی برای هر دو تیم اهمیت دارد، اما برای ما حکم بازی قهرمانی را دارد که امیدوارم به فزونی برسیم.

روی ماتا: ملاقات استقلال با گل گهر برای قهرمانی است، اجازه بدهند کار کنیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و دوم لیگ برتر ساعت 16:45 دقیقه روز دوشنبه در استادیوم آزادی به مصاف تیم گل گهر خواهد رفت و برای این که بتواند به رقابت در صدر جدول ادامه دهد، باید سه امتیاز این بازی را بگیرد.

روی ماتا مربی آبی پوشان که در غیاب ساپینتو محروم در نشست خبری قبل از این ملاقات شرکت نموده بود در این مورد گفت: بازی سختی برابر گل گهر خواهیم داشت. با تیمی بازی خواهیم کرد که بازیکنان باکیفیتی دارد و به صورت تجمعی هم خوب کار می نمایند. آن ها هم برای قهرمانی می جنگند و می آیند که سه امتیاز را بگیرند.

وی ادامه داد: تیم ما هم در شرایطی خیلی خوبی هست. بازی قبلی را هم نبردیم، اما موقعیت های زیادی داشتیم. این هم بخشی از فوتبال است. ملاقات با گل گهر برای ما بازی قهرمانی است و ما برای سه امتیاز آن به میدان خواهیم رفت.

ماتا در ادامه اضافه کرد: فردا آخرین ملاقاتی است که ساپینتو روی نیمکت نیست. امیدوارم این فشار ها از روی او کم گردد و اجازه بدهند کار خودمان را انجام دهیم و به شرایط مطلوب برگردیم.

مربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به پرسشی پیرامون بعضی بازیکنان از جمله سجاد شهباززاده که با خراب کردن موقعیت ها تیم را از رسیدن به امتیاز محروم می نمایند گفت: ما یک تیم هستیم و وقتی برنده می شویم محصول کار همه است و وقتی هم می بازیم همه مقصر هستیم. این جزو جذابیت های فوتبال است که بعضی موقعیت ها تبدیل به گل می گردد و بعضی هم گل نمی شوند.

روی ماتا در خصوص این موضوع که استقلال در ملاقات برابر تیم های بالانشین امتیازات زیادی را از دست داده است، گفت: مقابل پرسپولیس دقیقه 92 گل خوردیم و در بقیه بازی هایی هم که با تیم های مدعی داشتیم خوب بودیم. برابر سپاهان هم که دو بازی را واگذار کردیم مستحق شکست نبودیم.

دستیار ساپینتو در خصوص تاثیر غیبت وی در کنار زمین گفت: ما بازی هایی را بدون سرمربی برده ایم. با این حال او بخش اصلی پازل است. ایشان رهبر تیم هستند، ولی خیلی سعی کردند به تیم ما نفوذ نمایند. البته ما خانواده مستحکمی هستیم. اگر بازی قبلی را نبردیم به خاطر نبودن ساپینتو نبود بلکه به خاطر این بود که توپ وارد دروازه نشد.

روی ماتا در سرانجام گفت: ما سناریو های مختلفی را با هم مرور می کنیم و براساس بازیکنانی که در اختیار داریم تصمیم نهایی را اتخاذ می کنیم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 اسفند 1401 بروزرسانی: 15 اسفند 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 14047

به "روی ماتا: ملاقات استقلال با گل گهر برای قهرمانی است، اجازه بدهند کار کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روی ماتا: ملاقات استقلال با گل گهر برای قهرمانی است، اجازه بدهند کار کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید