ثانیه شماری برای ورود سعید صادقی به باشگاه پرسپولیس

به گزارش کنفرانس هکا، خبرنگاران: داستان پیوستن سعید صادقی به پرسپولیس در هفته گذشته آن قدر تکرار شده که شاید طرفداران این باشگاه را هم خسته نموده است. برترین پاسور لیگ برتر که فصل پیش در ترکیب گل گهر سیرجان رویایی ظاهر شد مدت هاست تبدیل به سوژه نخست نقل وانتقالات فوتبال ایران شده است.

ثانیه شماری برای ورود سعید صادقی به باشگاه پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس، استقلال و سپاهان از ایران و یکی دو تیم قطری و اماراتی، باشگاه هایی بودند که بعد از اتمام لیگ برتر به صف مشتریان سعید صادقی پیوستند. با این حال، از همان روز نخست عنوان شد که این بازیکن با پرسپولیسی ها تمام نموده و فقط مذاکره بر سر جزئیات ادامه دارد. این جزئیات، ولی هر روز تغییر می کرد تا اینکه حتی خبر رسید او ممکن است به علت داشتن پیشنهادات بهتر اقتصادی، قید پرسپولیس را بزند. باوجود چنین موضوعی، ولی ظاهرا اینبار جزئیات هم حل وفصل شده و قرار است سعید صادقی امروز با حضور در باشگاه پرسپولیس قراردادش را نهایی کند.

سعید صادقی و مدیربرنامه هایش برای حضور در این باشگاه شرط و شروطی داشته اند که مهمترین آن ها حضور ثابت در ترکیب پرسپولیس و البته دریافت پیش پرداخت مناسب بوده است. اولی را یحیی گل محمدی اوکی نموده و دومی چند روزی طول کشید تا از سوی باشگاه پرسپولیس فراهم گردد. این انتقال در شرایطی قرار است نهایی گردد که استقلالی ها روز گذشته عنوان نموده اند که پرسپولیسی ها به این بازیکن وعده حضور در تیم ملی را داده اند و از این رو استقلالِ تیم ملی و سرمربی آن را زیر سوال برده اند. موردی که با خشم مسئولان فدراسیون فوتبال ایران همراه شده و آن ها مدیر باشگاه استقلال را برای چنین اظهاراتی به کمیته انضباطی فراخوانده اند.

منبع: فرارو
انتشار: 30 تیر 1401 بروزرسانی: 30 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13927

به "ثانیه شماری برای ورود سعید صادقی به باشگاه پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثانیه شماری برای ورود سعید صادقی به باشگاه پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید