رنگرز: عدم برگزاری مسابقه ای که ایده فدراسیون کشتی ایران بوده، اتفاق جالبی نخواهد بود، در انتظار برگزاری لیگ جهانی هستیم

به گزارش کنفرانس هکا، سرمربی تیم کشتی فرنگی بیمه رازی اردبیل گفت: قطعا برای فدراسیون کشتی موضوع جالبی نخواهد بود مسابقه ای که با پیشنهاد ایران به اتحادیه جهانی، استارت زده شده است، سال جاری برگزار نشود.

رنگرز: عدم برگزاری مسابقه ای که ایده فدراسیون کشتی ایران بوده، اتفاق جالبی نخواهد بود، در انتظار برگزاری لیگ جهانی هستیم

حسن رنگرز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد قهرمانی تیمش در فینال لیگ کشتی فرنگی گفت: از اینکه با کوشش مجموعه بیمه رازی، از مدیریت و کادر سرپرستی گرفته تا کشتی گیران و کادرفنی توانستیم چهارمین عنوان قهرمانی تیم بیمه رازی را در لیگ برتر کسب کنیم، خوشحالیم و امیدوار هستیم که هر چه زودتر فدراسیون کشتی مقدمات برگزاری لیگ دنیای را فراهم کند.

وی ادامه داد: تاریخ مسابقات که از قبل اعلام شده 29 و 30 آذر خواهد بود و قرار است اردبیل میزبان باشد. ما هم از روز شنبه آنالیز های فنی خود را برای شرکت در این رقابت ها انجام خواهیم داد و جلسه کارشناسی نیز برگزار می گردد. سرمایه های فنی ما مشتمل بر همین نفراتی است که در اختیار داشتیم اما برای جام باشگاه های دنیا احتمالا تیم را تقویت خواهیم کرد.

رنگرز در پاسخ به این سوال که آیا بیمه رازی حامی مالی مسابقات لیگ دنیای است یا نه، تاکید نمود: سال گذشته بیمه رازی در خصوص برگزاری مسابقات به فدراسیون یاری مالی کرد اما سال جاری در کشتی فرنگی تصمیم بر این شد که استانداری اردبیل و مجموعه کشتی این استان که تقاضای میزبانی داده بودند، در خصوص میزبانی از مسابقات با فدراسیون همکاری نمایند.

عضو شورای فنی کشتی فرنگی اضافه نمود: با این کیفیتی که لیگ برتر برگزار گردید حالا همه نگاه ها معطوف به لیگ دنیای است که چطور برگزار می گردد. قطعا برای فدراسیون کشتی هم موضوع جالبی نخواهد بود که مسابقه ای که با ایده و پیشنهاد ایران به اتحادیه دنیای، استارت زده شده است، سال جاری برگزار نگردد.

وی در مورد غیبت 2 کشتی گیر خارجی بیمه رازی در مرحله پایانی لیگ و همچنین چگونگی همکاری با آنها در لیگ دنیای گفت: با 4 خارجی صحبت نموده بودیم اما رومن ولاسوف به دلیل مصدومیت به ایران نیامد و سورکوف نیز که قهرمان دنیا شده بود به این دلیل که باید در مراسم تجلیلِ رئیس جمهوری کشورشان از قهرمانان دنیا شرکت می کرد نتوانست به ایران بیاید اما ما آدام کوراک و الدار عزیزلی را در ترکیب مان داشتیم. در خصوص لیگ دنیای نیز امکان استفاده از 3 کشتی گیر خارجی را داریم و براساس نیازمان و همچنین ترکیب حریفان، از کشتی گیر خارجی استفاده خواهیم کرد.

حسن رنگرز در مورد انتخاب حمید بنی تمیم به عنوان سرپرست فدراسیون کشتی توضیح داد: با توجه به ماده 12 اساسنامه فدراسیون های ورزشی، در صورت غیبت رئیس به هر دلیلی، نایب رئیس مسئولیت سرپرستی فدراسیون را عهده دار می گردد. انصافا او در این مدت کوشش ارزشمندی را در بدنه فدراسیون کشتی داشت. بنی تمیم: هنوز برنامه ای برای ثبت نام در انتخابات فدراسیون کشتی ندارم، کوشش می کنیم با حمایت اسپانسر لیگ دنیای را برگزار کنیم

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 1212

به "رنگرز: عدم برگزاری مسابقه ای که ایده فدراسیون کشتی ایران بوده، اتفاق جالبی نخواهد بود، در انتظار برگزاری لیگ جهانی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگرز: عدم برگزاری مسابقه ای که ایده فدراسیون کشتی ایران بوده، اتفاق جالبی نخواهد بود، در انتظار برگزاری لیگ جهانی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید