رشادت ها و از جان گذشتگی های پرستاران را فراموش نمی کنیم

به گزارش کنفرانس هکا، نعیمه نظام دوست، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: فراموش نمی کنیم زحمت های سربازان سفید پوش در خط مقدم از پزشکان و پرستان تا نگهبانان بیمارستان ها که این روز ها برای سلامتی مردم کوشش میکنند.

رشادت ها و از جان گذشتگی های پرستاران را فراموش نمی کنیم

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، نعیمه نظام دوست بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در واکنش به شیوع ویروس کرونا و کوشش های جامعه پزشکی و پرستاری کشورمان در شبانه روز با تشکر از آنها متنی در صفحه مجازی اش منتشر کرد.

وی در این پیغام نوشت: این روزها پزشکان و پرستاران، اورژانس ها، پرسنل بیمارستان از نگهبان و بهیار و تمام و تمام عزیزان زحمتکش از جان خودشان حاضرند بگذرند فقط و فقط برای نجات جان انسان ها.

نظام دوست در این پیغام افزود: ما فراموش نمی کنیم این رشادت ها و از جان گذشتگی های شما عزیزان را، فقط امیدوارم هیچوقت یادمان نرود و فراموش نکنیم محبت های این عزیزان را و اگر روزی روزگاری خدای نکرده خطایی دیدیم و اشتباهی رخ داد، دوباره با زخم زبان هایمان دلسردشان نکنیم ، ناامیدشان نسازیم و دلشان را نشکنیم.

این روزها همه این عزیزان در خط مقدم هستند. زحمتکشان فوریت های پزشکی 115، پرستاران، پزشکان، حراست و نگهبانان بیمارستان ها، تیم های خبری، داروخانه ها، نانواها، رانندگان حمل و نقل عمومی و کارمندان بانک.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 8943

به "رشادت ها و از جان گذشتگی های پرستاران را فراموش نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشادت ها و از جان گذشتگی های پرستاران را فراموش نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید