رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید از مقام خود کناره گیری می نماید

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران به نقل از وبگاه خبری هیل، در راستای تازه ترین عزل و نصبی که کاخ سفید پس از شکست جمهوریخواهان در انتخابات میان دوره ای کنگره در ماه نوامبر شاهد آن بود، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز شنبه بیان کرد که جان کلی رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید اواخر سال میلادی جاری از سمت خود کناره گیری می نماید.

رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید از مقام خود کناره گیری می نماید

جان کلی در ژوئیه 2017 برای نظم بخشیدن به وضعیت آشفته کاخ سفید از سوی ترامپ برگزیده شد. اما روابط آنها به تدریج رو به وخامت نهاد؛ زیرا رئیس جمهور با محدودیتهایی که این ژنرال بازنشسته نیروی دریایی سعی در وضع و اجرای آنها داشت؛ مخالف بود.

ترامپ روز شنبه در مصاحبه با خبرنگاران در کاخ سفید گفت که به احتمال زیاد ظرف یک یا دو روز آینده، فردی را بطور موقت به عنوان جانشین جان کلی انتخاب خواهد نمود.

ترامپ با قدردانی از خدمات رئیس کنونی ستاد کارکنان کاخ سفید گفت: جان کلی در حال کناره گیری از مقام خود، و بازنشستگی است. هرچند نمی دانم که می توانم بگویم بازنشستگی. اما او فردی فوق العاده است. جان کلی در خاتمه سال از مقام خود کناره گیری می نماید.

لازم به ذکر است نیک آیرس جمهوریخواه که در سمت رئیس کارکنان مایک پنس معاون رئیس جمهور فعالیت می نماید، گزینه محتمل برای جانشینی جان کلی بشمار می رود.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 1473

به "رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید از مقام خود کناره گیری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید از مقام خود کناره گیری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید