دوئل نادری - الهیدوس در دوحه

به گزارش کنفرانس هکا، محمد نادری حتما مقابل السد و خط حمله فوق العاده قدرتمندش کار دشواری خواهد داشت و باید آزمون سختی را پشت سر بگذارد. او این بار حسن الهیدوس کاپیتان قطر و گلزن کار کشته السد را پیش روی خود می بیند.

دوئل نادری - الهیدوس در دوحه

دفاع چپ پرسپولیس در آزمونی سخت

محمد نادری مقابل تیم سابقش نساجی کامل ترین نمایش خود از زمان حضور در پرسپولیس را ارائه داد و شاید با ادامه این روند مصلح در صورت بازگشت از مصدومیت هم نیمکت نشین او باشد. نادری در دفاع کم اشتباه و در حمله سریع و موثر بود. او در زمان پا به توپ شدن با سرعت و صلابت وارد زمین حریف می شد و در کارهای ترکیبی با بشار کاملا پیروز بود. شماره 28 و چپ پای پرسپولیس بعضا به راحتی پشت مدافع پیش روی خودش صاحب توپ می شد و چند بار در موقعیت ارسال و حتی شوتزنی نهاده شد و شاید اگر خوش شانس بود اولین پاس گل یا حتی گلش برای پرسپولیس در قائمشهر ثبت می شد.

-

با این وجود محمد نادری حتما مقابل السد و خط حمله فوق العاده قدرتمندش کار دشواری خواهد داشت و باید آزمون سختی را پشت سر بگذارد. او این بار حسن الهیدوس کاپیتان تیم ملی قطر و گلزن کار کشته السد را پیش روی خود می بیند و شاید برخلاف بازی با نساجی در حملات مشارکت جدی نداشته باشد. نادری که پیش از این با تراکتورسازی در لیگ قهرمانان بازی نموده، در اوج جوانی بازیکن باتجربه ای هم محسوب می گردد.

180-11

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 2260

به "دوئل نادری - الهیدوس در دوحه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوئل نادری - الهیدوس در دوحه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید