داوری های هفته اول لیگ آنالیز شد، خبری از اشتباه تاثیرگذار نبود

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران، بررسی عملکرد داروان در هفته اول رقابت های لیگ برتر با حضور راهنمایی ممبینی، محمد فنایی، حسین عسگری و مسعود مرادی ظهر امروز برگزار و فیلم بازی های هفته اول لیگ برتر فوتبال توسط گروه بررسی مورد بازبینی و بررسی نهاده شد.

داوری های هفته اول لیگ آنالیز شد، خبری از اشتباه تاثیرگذار نبود

ممبینی پس از آنالیز داوری بازیهای هفته اول مطرح نمود: فیلم بازی های برگزارشده هفته اول را بطور کامل بازبینی و آنالیز کردیم. خوشبختانه شاهد عملکرد مناسبی از داوران در هشت بازی اجرا شده بودیم که باید بگویم در کل داوران اشتباه تاثیرگذاری در نتیجه مسابقات نداشتند. جا دارد از همه داوران که قضاوت خوبی در این بازی ها داشتند، تشکر کنم.

وی در اضافه کرد: با توجه به اینکه سرمربیان تیم های نفت مسجد سلیمان و فولاد خوزستان اعتراضاتی نسبت به قضاوت داوران داشتند و معتقد بودند پنالتی به سود تیم شان گرفته نشده است هر دو مسابقه نفت مسجد سلیمان با تراکتور سازی و بازی فولاد خوزستان برابر صنعت نفت آبادان را با دقت آنالیز و بازبینی کردیم و متوجه شدیم تصمیمات داوران در هر دو دیدار کاملا صحیح بوده است.

رئیس کمیته داوران درباره عملکرد تیم داوری در بازی ماشین سازی تبریز برابر استقلال تهران گفت: تصمیمات داوران در این دیدار درست بود و به خوبی توانستند به وظایف خود عمل نمایند. به هرحال همیشه در کمیته داوران در کوشش هستیم میزان اشتباهات داوری را کم کنیم. به عنوان مثال برای انتخاب یک داور مناسب در بازی، آنالیز و آنالیز دقیق انجام می گیرد تا تیم داوری که قرار است یک مسابقه را قضاوت کند مسئله ای از نظر کیفیت و شکل داوری نداشته باشد.

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kalarena.com: کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 5188

به "داوری های هفته اول لیگ آنالیز شد، خبری از اشتباه تاثیرگذار نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوری های هفته اول لیگ آنالیز شد، خبری از اشتباه تاثیرگذار نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید