خطری که بازیکنان را تهدید می نماید، پرسپولیس شانس اول قهرمانی است

به گزارش کنفرانس هکا، اسماعیل حلالی در مصاحبه با خبرنگاران، در مورد عدم معین زمان آغاز بازی های لیگ برتر فوتبال گفت: اینکه قرار است استادیوم ها به طور کامل تجهیز شوند تا امنیت تماشاگران را تامین نمایند اتفاق خوبی است. این موضوع جای تقدیر دارد اما باید زمانی را معین می کردند تا باشگاه ها نیز ضرر ننمایند و آنها را اجبار به تامین شرایط برای برگزاری بازی هایشان می کردند.

خطری که بازیکنان را تهدید می نماید، پرسپولیس شانس اول قهرمانی است

وی اضافه نمود: تیم ها اگر می دانستند رقابت های لیگ در چه بازه زمانی آغاز می شد قطعا می توانستند برنامه بدنسازی مناسب تری داشته باشند. حالا که لیگ به تعویق افتاده است احتمال مصدومیت بازیکنان نیز وجود دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد استقبال سرخپوشان از تاخیر به وجودآمده تاکید نمود: به هر حال پرسپولیس خیلی دیر مربی خود را انتخاب کرد و احتیاج به زمان داشت. این اتفاق هم حالا افتاده است و آنها می توانند خودشان را کاملا آماده آغاز بازی های لیگ برتر نمایند.

حلالی درباره قرعه تیم ها در هفته های ابتدایی مسابقات گفت: فاصله بین تیم ها خیلی کم شده است. من فکر می کنم قرعه بدی برای تیم های مدعی قهرمانی نیفتاده است. روند بازی ها نشان می دهد که عیار تیم ها چقدر است.

وی درباره احتمال تکرار قهرمانی پرسپولیس نیز یادآور شد: باید به کادر فنی جدید تیم زمان داد. گابریل کالدرون نشان داده است تمرینات این تیم را خیلی جدی گرفته است. او با کسی تعارف ندارد. مسئولیت فنی تیم را کاملا عهده دار است و خیلی خوب هم می داند که انتظارات از او بالاست.

بازیکن خط میانی سالهای دور پرسپولیس اظهار داشت: با این حال من فکر می کنم پرسپولیس شانس اول قهرمانی است. البته تیم های نظیر استقلال، سپاهان و تراکتور هم خیلی جدی می خواهند جام را از پرسپولیس بگیرند و این موضوع باعث جذابیت بیش از حد مسابقات خواهد شد.

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 4751

به "خطری که بازیکنان را تهدید می نماید، پرسپولیس شانس اول قهرمانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطری که بازیکنان را تهدید می نماید، پرسپولیس شانس اول قهرمانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید