خسروی وفا: خوشحالم چالش سرپرستی فدراسیون جانبازان و معلولان به اتمام رسید

به گزارش کنفرانس هکا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: خوشحالم که امروز چالش دوره سرپرستی فدراسیون جانبازان و معلولان به اتمام رسید.

خسروی وفا: خوشحالم چالش سرپرستی فدراسیون جانبازان و معلولان به اتمام رسید

به گزارش خبرنگاران، محمود خسروی وفا در انتها مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین درباره برگزاری این مجمع با توجه به شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: من امروز میهمان مجمع بودم. همان طور که علی نژاد گفت با توجه به فاصله کم تا بازی های پارالمپیک توکیو و اهمیت نتایج این بازی ها، وزارت ورزش مجبور به برگزاری انتخابات بود تا شرایط بعضی رشته ها که خوب نبوده جبران گردد. بنابراین با حفظ دستورالعمل های بهداشتی این مجمع برگزار گردید.

وی اضافه کرد: دوره ریاست حمید صمیمی در فدراسیون دو ساله شد و او تصمیم گرفت که استعفا بدهد. کاش این اتفاق نمی افتاد. با این وجود خوشحالیم که امروز چالش دوران سرپرستی برطرف شد و به انتها رسید.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک در انتها درباره درگذشت سیامند رحمان گفت: درگذشت این ورزشکار یک ضایعه عظیم برای ورزش پارالمپیک دنیا بود. سیامند یک بعد قهرمانی داشت، اما بعد دیگرش رفتارهای او بود که این ورزشکار را ماندگار و فراموش نشدنی کرد. او در سال 2017 نیز بهترین ورزشکار دنیا شده بود و این نکته در پیغام رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک آمده بود. معتقدم جایگزین سیامند هیچ وقت به وجود نخواهد آمد و باید یک الگویی مناسب برای ورزشکاران و جوانان باشد.

ترکیه: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

مجله دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 9165

به "خسروی وفا: خوشحالم چالش سرپرستی فدراسیون جانبازان و معلولان به اتمام رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسروی وفا: خوشحالم چالش سرپرستی فدراسیون جانبازان و معلولان به اتمام رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید