خسارت 1900 میلیارد تومانی سیل در هرمزگان، آبگرفتگی و آسیب به 2 هزار واحد مسکونی

به گزارش کنفرانس هکا، خبرنگاران/هرمزگان استاندار هرمزگان از خسارت هزار و 900 میلیارد تومانی سیل در استان هرمزگان اطلاع داد.

خسارت 1900 میلیارد تومانی سیل در هرمزگان، آبگرفتگی و آسیب به 2 هزار واحد مسکونی

مهدی دوستی امشب (16 دی ماه) در جمع خبرنگاران، مطرح نمود: تا به امروز طبق برآورد انجام شده، سیلاب اخیر بالغ بر هزار و 900 میلیارد تومان به بخش های کشاورزی، باغات، منازل مسکونی و زیرساخت های استان هرمزگان، خسارت وارد نموده است.

وی ادامه داد: عمده ترین خسارت های سیل در هرمزگان در بخش کشاورزی بوده و در جلسات برگزار شده با حضور وزیر کشور و وزیر نیرو، برای جبران این خسارت ها تصمیم گیری شد.

استاندار هرمزگان با اشاره به اقدامات انجام شده جهت امدادرسانی به سیل زدگان، اضافه نمود: بر اثر سیل، دو هزار واحد مسکونی در هرمزگان، دچار آبگرفتگی و آسیب شدند که بلافاصله اقدامات جهت امدادرسانی و تخلیه آب از این منازل، صورت گرفت.

دوستی توضیح داد: اسکان اضطراری و توزیع اقلام مورد احتیاج در میان سیل زدگان از دیگر اقدامات بود و بعلاوه در بعضی منطقه ها سیل زده، غذای گرم در حال پخت و توزیع است.

وی گفت: با وجود گستردگی سیلاب و آسیب های وارد شده به زیرساخت ها، اما با اقدامات انجام شده، آب، برق و ارتباطات مخابراتی منطقه ها سیل زده هرمزگان که پس از وقوع سیل قطع شده بود، برقرار و وصل شده و در حال حاضر تنها آب و برق سه روستا در هرمزگان قطع است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 خرداد 1401 بروزرسانی: 2 خرداد 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13802

به "خسارت 1900 میلیارد تومانی سیل در هرمزگان، آبگرفتگی و آسیب به 2 هزار واحد مسکونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسارت 1900 میلیارد تومانی سیل در هرمزگان، آبگرفتگی و آسیب به 2 هزار واحد مسکونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید