خبرنگاران کشت خشخاش در جنگل های فارس صحت ندارد

به گزارش کنفرانس هکا، شیراز - خبرنگاران - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس خبر منتشر شده در بعضی رسانه ها مبنی بر کاشت خشخاش در جنگل های این استان را تکذیب کرد و بیان داشت: این اظهارات غیر واقعی و بی اساس است.

خبرنگاران کشت خشخاش در جنگل های فارس صحت ندارد

روابط عمومی دادگستری کل استان فارس روز چهارشنبه درپی اظهارات کارشناس محیط زیست کشور مبنی بر کشت خشخاش در جنگل های فارس به نقل از دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس این اظهارات را نشر اکاذیب خواند.

روابط عمومی دادگستری استان فارس در ادامه بیان کرد: در پی مصاحبه پدر کویرشناسی ایران و اظهارات وی در مورد کشت خشخاش پس از تخریب عمدی جنگل ها در استان فارس دادستان شیراز ضمن رد ادعای مطرح شده گفت: اظهارات بیان شده کاملاً غلط وفاقد پایه و اساس است.

حیدر آسیابی این اظهارات را قابل پیگیرد خواند و تأکید کرد: مصاحبه کننده و خبرگزاری منتشر کننده مصاحبه باید پیش از هر اقدام صحت گزارش دریافتی خود را با منابع موثق آنالیز و سپس اقدام به انتشار خبر کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس اضافه نمود: دستگاه قضایی استان در حال آنالیز موضوع و کشف منشاء خبر کذب و بی اساس مطرح شده بوده و قطعاً با عوامل خاطی، برخورد قضایی در دستور کار خواهد بود.

6113

ayrokh.ir: مجله گردشگری و مسافرتی

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایرنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 3683

به "خبرنگاران کشت خشخاش در جنگل های فارس صحت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کشت خشخاش در جنگل های فارس صحت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید