تمام والیبال پاکستان در اختیار یک مربی ایرانی

به گزارش کنفرانس هکا، حمید موحدی، مربی ایرانی تیم ملی نوجوانان پاکستان اظهار داشت که از پیشرفت تیم خود برای شرکت در بازی های قاره ای در تابستان راضی است.

تمام والیبال پاکستان در اختیار یک مربی ایرانی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت The news پاکستان، حمید موحدی، مربی ایرانی تیم نوجوانان و جوانان پاکستان از پیشرفت و عملکرد تیم والیبال نوجوانان پاکستان ابراز رضایت نموده است.

او در مصاحبه ای در پیشاور محل برگزاری کمپ تمرینی تیم خود، گفت : پسران ما خیلی چیزها یاد گرفته اند و من از پیشرفت آنها راضی هستم. تیم والیبال نوجوانان پاکستان قرار است که در دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا والیبال مردان زیر 18 سال در تبریز شرکت کند. تیم جوانان این کشور نیز در مسابقات زیر بیست سال مردان در منامه بحرین حضور پیدا خواهد نمود. هر دوی این مسابقات، رقابتهای انتخابی قهرمان دنیا هستند.

موحدی معتقد است که هر دو تیم جوانان و نوجوانان پاکستان بازیکنان خوبی دارند و می توانند آینده والیبال پاکستان را بسازند. او در این باره، اظهار کرد: پنج تا شش بازیکن بسیار خوب در کمپ داریم. امیدوارم که بعد از دو تا سه سال این تیم جوانان پاکستان جایگزین تیم بزرگسالان گردد. ما یک آبشار زن خوب به نام موراد داریم که دو متر و دو سانتیمتر قد دارد.

علی از شهر پنجاب نیز دو متر و 5 سانتیمتر قد دارد و عبدالله نیز دو متر و چهار سانتیمتر است. این سه نفر استعدادهای کمیابی هستند. سه، چهار بازیکن این چنینی در کمپ داریم که می توانند هم در جوانان و هم در بزرگسالان پیروز باشند. این اولین بار در تاریخ است که پاکستان تیم جوانان والیبال تشکیل داده است.

موحدی در این باره می گوید: تشکیل دادن تیم جوانان ثمره خواهد داشت. با سرعتی که پیش می رویم در چند سال آینده والیبال پاکستان در آسیا پیشرفت خوبی می نماید، می توان فعالیت های والیبال را در جای جای کشور دید که خود نکته خوبی است. اگر همین توجه به ورزش والیبال ادامه پیدا کند نتایج آن بسیار خوب خواهد بود.

موحدی قرار است که از اوایل مارچ تیم بزرگسالان پاکستان را نیز تمرین دهد و این تیم را برای بازی های آسیایی جاکارتا آماده کند.

او در این باره نیز اضافه کرد: قرار است که کمپی متشکل از 20 بازیکن داشته باشیم، شش ماه تمرین می کنیم. البته این کافی نیست زیرا تیم های قوی مثل ایران، چین و ژاپن در این رقابت ها حضور دارند و همواره آماده هستند.

با این حال ما تمام کوشش خود را می کنیم تا بتوانیم در بازی های آسیایی پیشرفت کنیم. بعضی از بازیکنان تیم دوم بزرگسالان والیبال پاکستان نیز در کمپ حاضر می شوند.

اخیرا نیز این تیم در لاهور تمرین داشته است. در آینده نیز این تمرینات از سر گرفته می گردد. تیم جوانان پاکستان ماه آینده در بازی های قهرمانی آسیا والیبال ساحلی در بانکوک بازی می نماید. ما دو بازیکن به نام های زارنات و آفاق را انتخاب نموده ایم و من به آنها برای بازی های ساحلی نیز تمرین می دهم. سعی می کنیم یک هفته قبل از بازی ها به تایلند برویم تا بچه ها بتوانند کمی خود را آماده نمایند.

بازی های قهرمانی آسیا والیبال ساحلی راهی برای حضور در المپیک جوانان و بازی های قهرمانی دنیا والیبال ساحلی جوانان است.

موحدی از ماه آوریل سال قبل همکاری خود را با والیبال پاکستان را شروع نموده است. تیم والیبال پاکستان با حضور موحدی ، بازی های اسلامی، قهرمانی آسیا و انتخابی قهرمانی دنیا حضور پیدا نموده است. همچنین تیم پاکستان با موحدی در سه تورنمنت در قطر نیز بازی نموده است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 7832

به "تمام والیبال پاکستان در اختیار یک مربی ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام والیبال پاکستان در اختیار یک مربی ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید