خبرنگاران کرونا در کدام نقاط آمریکای لاتین بیشتر می تازد؟

به گزارش کنفرانس هکا، تهران-خبرنگاران- سه کشور برزیل، شیلی و اکوادور طی دو روز اخیر بالاترین میزان ابتلا و ثبت تلفات را در میان کل کشورهای آمریکای لاتین داشته اند.

خبرنگاران کرونا در کدام نقاط آمریکای لاتین بیشتر می تازد؟

به گزارش تارنمای شبکه تله سور، در بحبوحه تداوم شیوع کرونا در امریکای لاتین، آمارها نشان می دهد که سه کشور برزیل، شیلی و اکوادور بیشترین میزان ابتلا و مرگ و میر را طی دو روز گذشته داشته اند و بالاترین آمار کلی را در این منطقه دارند.

مقامات برزیل روز گذشته اعلام کردند که طی یک 24 ساعت 73 نفر به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که بالاترین آمار در یک روز از زمان شیوع این ویروس در این کشور محسوب می گردد.

براساس جدیدترین آمار به روز شده در روز دوشنبه تا به امروز 11 هزار و 281 نفر در سراسر برزیل به این ویروس مبتلا شده اند که 487 قربانی داشته است.

برزیل بالاترین آمار ابتلا را تا به امروز در میان دیگر کشورهای آمریکای لاتین دارد و بیشترین میزان ابتلا و تلفات این کشور در ایالت سائوپائولو(ثروتمندترین و پرجمعیت ترین منطقه برزیل) گزارش شده است.

دومین کشوری که طی دو روز اخیر در آمریکای لاتین بیشترین مورد ابتلا و تلفات را داشته، شیلی است. تا به امروز در شیلی 4471 نفر به این ویروس مرگبار مبتلا شده اند که 34 قربانی داشته است.

مقامات شیلی اعلام نموده اند با هدف مهار شیوع کرونا، تدابیر جدیدی را در سراسر این کشور اتخاذ خواهند کرد.

سومین کشور آمریکای لاتین در این زمینه اکوادور است که تا به امروز 3646 نفر به کرونا مبتلا شده اند و آمار تلفات 180 نفر اعلام شده که نسبت به میزان افراد مبتلا، آمار قربانیان در این کشور زیاد است.

اجساد جان باختگان کووید-19 در خیابانهای اکوادور

اوتو سونن هولزنر معاون رئیس جمهوری اکوادور روز گذشته بابت رهاشدن اجساد جان باختگان کرونا در خیابان های شهر بندری گوایاکیول عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، ساکنان این شهر ویدئوهایی در شبکه های اجتماعی منتشر نموده اند که اجساد رها شده در شهر را نشان می داد.

مقام های محلی دستکم 150 جسد را از خیابان ها و منازل جمع آوری نموده اند، اما معین نیست چند تن از این افراد بر اثر ابتلا به کووید - 19 جان باخته اند.

براساس جدیدترین آمارها، حدود یک میلیون و 274 هزار و 346 نفر در سراسر دنیا به کرونا مبتلا شده اند که بیش از 69 هزار فوتی داشته و از میان مبتلایان بیش از 264 هزار نفر بهبود یافته اند.

رپورتاژ رایگان: 10az10: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

روسیه: روسیه: سفر به کشور پهناور تزارها، مسکو، سن پطرزبورگ، سوچی و کازان

منبع: ایرنا
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 9743

به "خبرنگاران کرونا در کدام نقاط آمریکای لاتین بیشتر می تازد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا در کدام نقاط آمریکای لاتین بیشتر می تازد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید