خبرنگاران شرایط جوی باعث تاخیر پرواز بجنورد - تهران و بالعکس شد

به گزارش کنفرانس هکا، بجنورد- خبرنگاران- مدیر فرودگاه شهدای بجنورد گفت: شرایط جوی موجب تاخیر پرواز شرکت هواپیمایی آسمان که قرار بود صبح امروز (پنجشنبه) انجام گردد، شده است.

خبرنگاران شرایط جوی باعث تاخیر پرواز بجنورد - تهران و بالعکس شد

محمدابراهیم قدمگاهی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: ساعت خروج هواپیمایی آسمان از فرودگاه تهران ساعت 9 و 45 دقیقه و ساعت ورود به فرودگاه بجنورد هم 11 بود اما برای اینکه شرایط آب و هوایی در آسمان مرکز استان مساعد گردد ورود به فرودگاه این شهر به 13 و 45 دقیقه و خروج از آن نیز به 14 و 15 دقیقه تغییر یافته است.

وی اضافه نمود: پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر در راستا تهران - بجنورد روز سه شنبه هفته جاری به علت وجود مه و شرایط نامناسب آب و هوایی در بجنورد، از آسمان مرکز استان خراسان شمالی به تهران بازگشت.

ماهان و شرکت های آسمان و ایران ایر در اسفند 98 و سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا و کاهش استقبال از سفر، شمار زیادی از برنامه های پروازی خود را لغو نموده بودند اما در فصول پاییز و زمستان نیز بخش زیادی از برنامه های پروازی این فرودگاه به علت شرایط نامناسب آب و هوایی لغو می گردد.

فرودگاه مرکز استان خراسان شمالی در هفته میزبان هشت برنامه پروازی شرکت های هواپیمایی ایران ایر، ماهان و آسمان است.

استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور قرار گرفته است و فاصله بجنورد، مرکز این استان تا تهران افزون بر 700 کیلومتر و تا مشهد 250 کیلومتر است.

هم اکنون شرایط جوی بجنورد ابری همراه با مه رقیق در بعضی محورهای کوهستانی استان است.

مجله عکسها: مجله تفریحی و سرگرمی عکسها

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 12348

به "خبرنگاران شرایط جوی باعث تاخیر پرواز بجنورد - تهران و بالعکس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شرایط جوی باعث تاخیر پرواز بجنورد - تهران و بالعکس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید