حمله سایبری به مدارس آمریکا زیر سر یک نوجوان 16 ساله رخ داد

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزمودو، یک نوجوان فلوریدایی به حمله های DDoS در یکی از بزرگترین حوزه های آموزشی در آمریکا یاری کرد که به سه روز تعطیلی در نخستین روزهای شروع کلاس های مجازی مدارس منجر شد.

حمله سایبری به مدارس آمریکا زیر سر یک نوجوان 16 ساله رخ داد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به نوشته روزنامه میامی هرالد روز پنج شنبه مقامات آموزشی در منطقه میامی-دید کاونتی میامی اعلام کردند یک نوجوان 16 ساله در دبیرستان ساوث میامی سینیور، یکی از هکرهایی است که شبکه رایانه این حوزه آموزشی را فلج نموده و سبب شد دانش آموزان هنگام ورود به سیستم در شروع سال تحصیلی با مشکل روبرو شوند.

مقامات اعلام نموده اند شواهدی مبنی بر بیش از 12 حملهDDoS در اختیار دارند آنها هم اکنون در حال تحقیقات هستند تا دیگر افرادی که در این عملیات هک شرکت داشته اند را نیز شناسایی نمایند.

طبق اطلاعات موجود این نوجوان 16 ساله به رهبری 8 حمله DDoS برای اختلال در شبکه رایانشی حوزه آموزشی اعتراف نموده است. نکته مهم اینجاست که این دانش آموز با استفاده از ابزاری قدیمی که بیشتر نرم افزارهای حفاظتی قادر به رصد آن هستند، حمله سایبری را انجام داده است.

میامی -دید کاونتی چهارمین حوزه آموزشی عظیم آمریکا است که بیش از 345 هزار دانش آموز در آن تحصیل می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 11835

به "حمله سایبری به مدارس آمریکا زیر سر یک نوجوان 16 ساله رخ داد" امتیاز دهید

1 کاربر به "حمله سایبری به مدارس آمریکا زیر سر یک نوجوان 16 ساله رخ داد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله سایبری به مدارس آمریکا زیر سر یک نوجوان 16 ساله رخ داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید