حماسه قطری یا فاجعه سوئیسی؟

به گزارش کنفرانس هکا، در تنها بازی دوستانه چهارشنبه شب نتیجه عجیبی به دست آمد: سوئیس صفر – قطر یک! این نتیجه اما بیش از آن که حماسه قطر باشد، پیامد نمایش فاجعه بار سوئیس بود.

حماسه قطری یا فاجعه سوئیسی؟

در تنها بازی دوستانه چهارشنبه شب نتیجه عجیبی به دست آمد: سوئیس صفر - قطر یک!

این نتیجه اما بیش از آن که حماسه قطر باشد، پیامد نمایش فاجعه بار سوئیس بود. در استادیوم کوچک لوگانو، بازیکنان سوئیس کاملا بی انگیزه به نظر می رسیدند و معین بود که بیشتر به فکر بازی حساس یکشنبه شب مقابل بلژیک هستند که می تواند آنها را به نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا بفرستد.

برای رسانه های سوئیس این شکست مشابه باخت یک بر صفر سوئیس با راهنمایی هیتسفلد مقابل لوکزامبورگ در سال 2008 است. در آن بازی هم لا ناتی نمایش فاجعه باری داشت تا در خانه شکست غیرمنتظره ای به نامش ثبت گردد.

بیشتر بخوانید:

  • آسیایی ها حریف می طلبند

    پتکوویچ هم برای این بازی چند غایب داشت و ترجیح داده بود چند بازیکن جدید را محک بزند. قطر پس از شتابزگی دقایق اول، توانست بر خودش مسلط گردد و با دفاع فشرده راه حملات سوئیس را ببندد. میزبان جام جهانی 2022 با هیدوس و عفیف، دو مهاجم سریع السد چشم به ضدحملات داشت و خاتمه در دقیقه 86 یکی از آنها به گل تبدیل شد. عفیف پشت خط دفاع آشفته سوئیس به توپ رسید و پس از دریبل دروازه بان کار را تمام کرد.

    پتکوویچ در پاسخ به این سوال که آیا این شکست شرم آور بود یا یک حادثه گفت: چیزی بین هر دو. اما آنچه قطعی است نیازی به آن نبود. سرمربی سوئیس افزود: این روز بد ما بود. انگار تیم ما در زمین وجود نداشت. البته باید بگویم که قطر هم بازیکنان خیلی سریعی دارد و شایسته این نتیجه بود.

    ایوون ام ووگو، دروازه بان جدید سوئیس هم گفت: ما نباید قطر را دست کم می گرفتیم. در دفاع ما فشردگی لازم را نداشتیم. گل ما به آنها یک هدیه بود که در این سطح نباید به حریف بدهید.

    فابین شار، مدافع سوئیس هم گفت: روی این ضدحمله هرگز نباید گل می خوردیم. در این بازی از دقیقه اول تا آخر افتضاح بودیم.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 1258

به "حماسه قطری یا فاجعه سوئیسی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حماسه قطری یا فاجعه سوئیسی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید