حضور 6 شرکت دانش بنیان خلاق ایرانی در نمایشگاه پویا نمایی روسیه

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، پاویون انیمیشن ایران با حضور 6 شرکت دانش بنیان و خلاق در حوزه پویا نمایی در نمایشگاه بازار محتوای جهانی (world conterc market) روسیه برپا شد. شرکت های فعال در حوزه انیمیشن، با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در نمایشگاه مسکو حاضر شدند.

حضور 6 شرکت دانش بنیان خلاق ایرانی در نمایشگاه پویا نمایی روسیه

در این رویداد شرکت ها ضمن شبکه سازی و گفت و گو با پخش کننده ها و پلتفرم های نمایش آنلاین، زمینه ای گفت وگو با استدیوهای فراوری کننده در حوزه پروژه های مشترک برای آنها فراهم خواهد شد. توسعه بازار شرکت ها از دیگر اهداف حضور شرکت های ایرانی در نمایشگاه بازار محتوای جهانی روسیه است.

برگزاری جلسات مشترک با شرکت هایی از کشورهای هند، روسیه و چین، کنفرانس فراوری مشترک میان استدیوهای انیمیشن ایران، هند، روسیه و چین و برپایی کنفرانس مشترک فراوری استدیوهای ایران و کره از دیگر برنامه های جنبی این رویداد به شمار می رود.

بعلاوه کنفرانس اختصاصی در زمینه ارائه ظرفیت های استدیوهای انیمیشن ایران در حاشیه نمایشگاه برگزار می گردد.

این دومین حضور ایران در پاویون رویداد مسکو است و بعضی از شرکت هایی حاضر در رویداد اول، در رویداد دوم پیروز به عقد قرارداد با شرکت های پخش خواهند شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 خرداد 1402 بروزرسانی: 11 خرداد 1402 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 14081

به "حضور 6 شرکت دانش بنیان خلاق ایرانی در نمایشگاه پویا نمایی روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 6 شرکت دانش بنیان خلاق ایرانی در نمایشگاه پویا نمایی روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید