جام پیکه چقدر برای اسپانیا ارزش داشت؟

به گزارش کنفرانس هکا، تیم تنیس اسپانیا با قهرمانی در جام دیویس با فرمت جدید بیش از 3 میلیون یورو به دست آورد.

جام پیکه چقدر برای اسپانیا ارزش داشت؟

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، تیم تنیس اسپانیا با شکست 2 بر صفر کانادا قهرمان جام دیویس شد. این تیم به دلیل قطعی شدن پیروزی اش دیگر بازی دبل را انجام نداد. بردهای روبرتو بائوتیستا و رافائل نادال ششمین قهرمانی لاروخا را در این رقابت ها قطعی کردند. هر یک از تنیسورهای اسپانیایی 2.1 میلیون یورو دریافت کردند. کانادا دیگر فینالیست یک و نیم میلیون دلار به دست آورد. این تیم تنها برای حضور در مرحله نخست 515 هزار یورو کسب کرد. در مجموع فدراسیون جهانی تنیس با همکاری گروه کاسموس (شرکت جرارد پیکه) به تنیسورها 15 میلیون و 34 هزار یورو دادند.

اسپانیا در سال 2008 فاتح جام دیویس شد و هر بازیکن 600 هزار یورو کسب کرد که فاصله زیادی با 2.1 میلیون یورو دارد که در سال 2019 به دست آورد.

در فرمت جدید جام دیویس که با دستور پیکه صورت پذیرفت جوایز بازیکنان با فدراسیون جدا است. پاداش 265 هزار یورویی از دور نخست تا قهرمانی که به یک میلیون می رسد به فدراسیون تعلق دارد. این در حالی است که جایزه بازیکنان از دور نخست با رقم 515 هزار یورو شروع می شود و به 2.1 میلیون یورو می رسد. فدراسیون جهانی در مجموع به بازیکنان و فدراسیون های حاضر در مرحله نهایی 23 میلیون یورو داد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 9432

به "جام پیکه چقدر برای اسپانیا ارزش داشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام پیکه چقدر برای اسپانیا ارزش داشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید