ثبت رویداد بناب شهر دوچرخه در لیست رویدادهای گردشگری ایران

به گزارش کنفرانس هکا، گواهینامه بناب شهر دوچرخه درتقویم رویدادهای گردشگری جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 10 بهمن 1402 با شماره 20201692به ثبت رسید و ابلاغ شد.

ثبت رویداد بناب شهر دوچرخه در لیست رویدادهای گردشگری ایران

خبرنگاران: گواهینامه بناب شهر دوچرخه در تقویم رویدادهای گردشگری جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 10 بهمن 1402 با شماره 20201692به ثبت رسید و ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگاران ،مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از ثبت رویداد بناب شهر دوچرخه همچون عنوان جشنواره کباب بناب در لیست تقویم رویدادهای گردشگری کشوردر تقویم رویدادهای گردشگریاستانی اطلاع داد.

احمد حمزه زاده مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، در تشریح این خبر اضافه کرد: گواهینامه ثبت رویداد بناب شهر دوچرخه در لیست رویدادهای گردشگری جمهوری اسلامی ایران در سطح استانی در تاریخ 10 بهمن 1402 با شماره 20201692به ثبت رسید و به استان ابلاغ شد.

شهرستان بناب به علت اینکه یک شهرستان هم سطح بوده دوچرخه در این شهر برترین وسیله تردد برای مردم از گذشته تا به امروز بوده و به طور مستمر از آن استفاده می نمایند، به طوری که دوچرخه برای پدران پیر در این شهر جای عصای دستی برای سهولت در رفت وآمد و وسیله بازی برای بچه ها است. دوچرخه برای مردم بناب به علت کم هزینه بودن و سرعت بالا نسبت به پیاده گردی اهمیت دوچندانی داشته و به علت محبوبیت این وسیله نقلیه، حالت همگانی به خود گرفته است.خبرنگار : ناصر غلامی هوجقان

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 12 بهمن 1402 بروزرسانی: 12 بهمن 1402 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 14760

به "ثبت رویداد بناب شهر دوچرخه در لیست رویدادهای گردشگری ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت رویداد بناب شهر دوچرخه در لیست رویدادهای گردشگری ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید