فراوری ماسک بهداشتی در مدارس فنی و حرفه ای و کاردانش شهر تهران

به گزارش کنفرانس هکا، محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار، در بازدید از مدارس فنی و حرفه ای، استفاده حداکثری از توان و ظرفیت مدارس فنی و حرفه ای را در جهت مقابله با ویروس کرونا موثر دانست.

فراوری ماسک بهداشتی در مدارس فنی و حرفه ای و کاردانش شهر تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار از مدارس فنی و حرفه ای فراوری کننده ماسک بهداشتی بازدید به عمل آورد.

لونی، در این بازدید ضمن تقدیر از این اقدام شایسته، استفاده حداکثری از توان و ظرفیت مدارس فنی و حرفه ای را در راستا مقابله با ویروس کرونا موثر دانست.

کارشناسی سلامت و پیشگیری منطقه با هدف تامین بخشی از احتیاج مبرم این روز های جامعه با هماهنگی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در راستای مقابله و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، و با رعایت کامل موازین بهداشتی در هنرستان های دخترانه حافظ و فسایی نژاد اقدام به فراوری و بسته بندی روزانه حدود 1200 عدد ماسک بهداشتی کرده است.

لازم به ذکر است باقریان، کارشناس مسوول سلامت و پیشگیری و پارسا، کارشناس مسوول مدارس فنی و حرفه ای و کاردانش منطقه در بازدید از کارگاه های فراوریی ماسک بر فرایند اجرای این طرح، نظارت نمودند.

مجله عکسها: مجله تفریحی و سرگرمی عکسها

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 9143

به "فراوری ماسک بهداشتی در مدارس فنی و حرفه ای و کاردانش شهر تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری ماسک بهداشتی در مدارس فنی و حرفه ای و کاردانش شهر تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید