توفان فلورنس 5 نفر را در آمریکا به کام مرگ کشاند

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، توفان سهمگین فلورنس که روز جمعه 23 شهریور به ایالت های کارولینای شمالی و جنوبی رسید تاکنون دست کم 5 کشته بر جای گذاشته است.

توفان فلورنس 5 نفر را در آمریکا به کام مرگ کشاند

دو قربانی نخست این توفان یک مادر و نوزاد در شهر ویلمینگتون کارولینای شمالی بودند که بر اثر سقوط درخت بر روی خانه آجریشان جان خود را از دست دادند. همسر این زن نیز به بیمارستان منتقل گردیده است.

در شه پِندِر در همین ایالت نیز زنی که دچار حمله قلبی گردیده بود به خاطر مسدود بودن جاده و نرسیدن نیروهای امداد پزشکی جان خود را از دست داد. نفر چهارم در شهر لِنوار زمانی که به کار با ژنراتور مشغول بود کشته شد. و نفر پنجم هم در همان حوالی وقتی که از خانه بیرون رفت دچار سانحه شد و جان باخت.

روی کوپر، فرماندار کارولینای شمالی، گفته است که اکنون از شدت سرعت این طوفان کم گردیده و افزوده که به خاطر باران شدید این ایالت در روزهای آینده شاهد سیل خواهد بود.

مقام های شهر نیو بِرن که حدود 30 هزار نفر جمعیت دارد، گفته اند که بیش از 100 نفر را از سیل نجات داده اند.

در عین حال به گفته مقامات مسئول، برق بیش از 722 هزار خانه در ایالات کارولینای شمالی و جنوبی قطع گردیده است. شرکت های برق می گویند احتمالا میلیون ها خانه قطعی برق را تجربه خواهند کرد و ترمیم خرابی های برق رسانی ممکن است هفته ها طول بکشد.

پیش بینی گردیده که طوفان فلورنس پس از عبور از بخش هایی از این دو ایالت، به سمت شمال متمایل گردد و از غرب ایالات کارولینای شمالی و جنوبی و رشته کوه های آپالاشیا عبور کند.

ayrokh.ir: مجله گردشگری و مسافرتی

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 621

به "توفان فلورنس 5 نفر را در آمریکا به کام مرگ کشاند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توفان فلورنس 5 نفر را در آمریکا به کام مرگ کشاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید