توسعه کویرنوردی و گردشگری مذهبی با برگزاری جشنواره انار در بادرود

به گزارش کنفرانس هکا، دبیر جشنواره انار بادرود گفت: با برگزاری جشنواره انار، کویرنوردی و گردشگری مذهبی در بادرود توسعه می یابد.

توسعه کویرنوردی و گردشگری مذهبی با برگزاری جشنواره انار در بادرود

محسن نوین بخت دبیر جشنواره انار بادرود امروز سه شنبه 29 آبان 97 در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: دوازدهمین جشنواره انار بادرود ساعت 10 روز پنجشنبه 1 آذر در مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان افتتاح می گردد.

او ادامه داد: جشنواره انار از چند جهت برای مردم شهرستان حائز اهمیت است، فروش و عرضه محصولات محلی از یک سو و استفاده گردشگران از سایر جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری بادرود می تواند در اقتصاد و معیشت مردم بادرود تاثیر بسزایی داشته باشد.

نوین بخت ادامه اضافه نمود: شهرستان بادرود در حاشیه کویر مرکزی ایران قرار گرفته است و همین امر فرصت مناسبی را برای علاقه مندان به کویر نوردی فراهم می نماید تا با حضور در جشنواره انار، از زیبایی های کویر نیز بهره مند شوند، همچنین بادرود و مناطق اطراف آن دارای جاذبه های بکر و دست نخورده ای است که می تواند برای هر گردشگری جذاب باشد.

دبیر جشنواره انار بادرود توضیح داد: با دلیل وجود بارگاه امامزاده آقا علی عباس در بادرود، این شهرستان سالانه میزبان 4میلیون گردشگر است و امیدواریم با برگزاری جشنواره انار، شاهد حضور زائران و گردشگران بیشتری در بادرود باشیم.

نوین بخت اظهار کرد: با توجه به اینکه قطار گردشگری از مبدا تهران به بادرود از سال گذشته راه اندازی شده است، گردشگران این استان می توانند روزهای پنجشنبه پس از طی مسافتی 3 ساعته به منطقه ای بکر و زیبا برسند و آخر هفته خود را در بادرود بگذرانند.

او یادآور شد: خوشبختانه در چند سال گذشته حوزه بوم گردی نیز در شهرستان بادرود مورد توجه قرار گرفته است و در حال حاضر این اقامتگاه ها آماده میزبانی و ارائه خدمات به مسافران و گردشگران هستند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 1311

به "توسعه کویرنوردی و گردشگری مذهبی با برگزاری جشنواره انار در بادرود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه کویرنوردی و گردشگری مذهبی با برگزاری جشنواره انار در بادرود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید