توخل: این بهترین بازی ما بود

به گزارش کنفرانس هکا، سرمربی پاری سن ژرمن به ستایش از عملکرد شاگردانش بعد از پیروزی برابر لیل پرداخت.

توخل: این بهترین بازی ما بود

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن به درخشش خود در لیگ فرانسه ادامه داد. این تیم در حساس ترین بازی هفته دوازدهم به مصاف لیل تیم دوم جدول رده بندی رفت و توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد تا دوازدهمین پیروزی پیاپی خود را در فصل جاری به دست آورد.

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن در نشست خبری بعد از بازی، گفت: بر این باور هستم که این بهترین بازی ما در فصل جاری بود. باید در این دیدار به پیروزی می رسیدیم همچنان که باید سه شنبه شب ناپولی را در لیگ قهرمانان اروپا شکست دهیم.

او ادامه داد: ناپولی بسیار متفاوت تر از لیل خواهد بود. آنها بسیار با انگیزه هستند اما بعد از این دیدار اعتماد زیادی به بازیکنان تیم پیدا نموده ام و می توانیم برابر ناپولی هم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاریم. در این دیدار بسیار خوب ظاهر شدیم. هم مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و هم فرصت های زیادی را خلق کردیم. لیل در ضد حملات بسیار خوب است و از بهترین تیم های اروپا از این حیث است. با این حال حتی اجازه ندادیم که لیل ضد حمله هم داشته باشد.

توخل درباره بازی نکردن رابیو در این دیدار گفت: بازی نکردن رابیو به خاطر تنبیه کردن او نبود، بلکه ترجیح دادم که به دراکسلر اعتماد کنم، چرا که او هفته گذشته بازی بسیار خوبی را برابر مارسی به نمایش گذاشت.

پاری سن ژرمن تنها تیمی است که در پنج لیگ معتبر اروپایی توانسته در 12 بازی نخست خود در فصل جاری به پیروزی برسد. این تیم با یازده امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جای دارد.

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

tafreh.ir: طفره: تارنمای خبری تحلیلی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 1127

به "توخل: این بهترین بازی ما بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توخل: این بهترین بازی ما بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید