تمامی اپراتورها 5 درصد کم فروشی در بسته های اینترنت داشتند
به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، حسین فلاح جوشقانی گفت: آنالیز های رگولاتوری درباره کم فروشی اینترنت نشان می دهد در حوزه ارتباطات ثابت بین 5 تا 8 درصد اختلاف و مغایرت در ارائه حجم بسته های اینترنتی درخواستی مشترکان وجود دارد.

فلاح جوشقانی اضافه کرد: بر همین اساس تمامی شرکتها تا 5 درصد و شرکت مخابرات ایران در استان خراسان شمالی، شرکت داده گستر عصر نوین (های وب) در استان فارس، شرکت پارس آنلاین در استان های فارس، همدان، کردستان و کرمانشاه، شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات در استان کهگیلویه و بویراحمد، شرکت فناوری ارتباطات شاتل در استان بوشهر، شرکت داده پردازی فن آوا در استان کهگیلویه و بویراحمد، شرکت انتقال داده های آسیاتک در استان همدان تا 8 درصد کم فروشی داشته اند و باید فرایندهایشان را اصلاح و بهینه سازی نحوه محاسبه حجم ترافیک را انجام دهند.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تاکید نمود: شرکتها درباره 5 درصد کم فروشی به ملاحظات فنی مانند سرباره ارسال و افت خط اشاره نموده اند که این دلایل ارتباطی به مشترکان نداشته و به منظور جلب رضایتمندی مشترکان و حفظ حقوق آنها اپراتورها ملزم هستند این میزان کسری خود را در حجم بسته های فروخته شده به مشترکان جبران نمایند.
معاون وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه موضوع کم فروشی به هر یک از اپراتورها تذکر داده شده است، اضافه کرد: رگولاتوری نیز بر اجرای این الزامات به طور دقیق نظارت می نماید و مشترکان در صورت مشاهده تخلف در زمینه کم فروشی اینترنت می توانند در تماس با سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات 195 یا مراجعه به سایت www.195.cra.ir شکایت خود را ثبت نمایند.
منبع: خبرگزاری مهرayrokh.ir: مجله گردشگری و مسافرتی
cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها