تماشا کنید: منظره دید خلبان در هنگام فرود هواپیما

به گزارش کنفرانس هکا، فرود امن و پایان بی خطر پرواز یکی از اصلی ترین دغدغه های همه مسافران به شمار می رود و باعث می شود تا نسبت به سایر موارد هیجان انگیز پرواز نظیر منظره زیبا و شگفت انگیز خارج از کابین توجهی نداشته باشند و خلبان تنها شاهد این منظره بی نظیر از داخل کابین خود است. در ادامه با خبرنگاران همراه شوید تا ویدئویی کوتاه ولی جالب از منظره لحظه فرود هواپیما را تماشا کنید.

تماشا کنید: منظره دید خلبان در هنگام فرود هواپیما

گفتنی است این ویدئو در مرحله فرود پروازی تجاری در فرودگاه Heathrow شهر لندن از داخل کابین خلبان از طریق خلبان پرواز، با بیست سال سابقه پروازی، با گوشی آیفون تهیه شده است که در آن می توان منظره حیرت انگیز زمین را از فراز آسمان تماشا کرد. البته تماشای این منظره در حین پرواز با هواپیمای بوئینگ 737 واضح تر است، ولی انجام آن برای افردای که دچار ترس از پرواز هستند، توصیه نمی شود! خلبان پرواز در مورد تهیه این ویدئو چنین اظهار کرد که اگرچه فرودگاه Heathrow بسیار شلوغ است ولی هیچ گونه کوه یا خطری در اطراف آن وجود ندارد، و برای تهیه این ویدئو کلیه تدابیر در نظر گرفته شده بود. وی در ادامه افزود:

پرواز یک پدیده کاملا شگفت انگیز است و در حین پرواز می توان کل جهان را در زیر پای خود احساس کرد. از اینرو، خلبان ها انسان های خوشبختی هستندکه می توانند این زیبایی را به واسطه شغل خودمشاهده کنند.

منبع: travelandleisure

منبع: کجارو
انتشار: 29 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13526

به "تماشا کنید: منظره دید خلبان در هنگام فرود هواپیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشا کنید: منظره دید خلبان در هنگام فرود هواپیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید