تصاویر لورفته اپل واچ X را ببینید

به گزارش کنفرانس هکا، یکی از خوش سابقه ترین افشاگران اینترنتی بیان کرد اپل به مناسبت دهمین سالگرد معرفی اپل واچ، دستگاه تازه خود را با نام متفاوت Apple Watch X (اپل واچ 10) معرفی خواهد نمود.

تصاویر لورفته اپل واچ X را ببینید

به گزارش خبرنگاران به نقل از زومیت، شایعه ها حاکی از آن است که اپل می خواهد تغییراتی اساسی در سری نو اپل واچ اعمال کند. اپل واچ نو با طراحی بهبودیافته و ویژگی های پیشرفتهٔ ردیابی سلامتی و مکانیسم اتصال بند اصلاح شده همراه خواهد بود.

مارک گرمن، افشاگر خوش سابقه، می گوید که اپل به مناسبت دهمین سالگرد معرفی اپل واچ، احتمالاً نام گذاری سنتی را کنار می گذارد و دستگاه نو، Apple Watch X (اپل واچ 10) نام خواهد گرفت.

رندرهای فاش شده در شبکه اجتماعی ایکس که بر اساس شایعات و افشاگری های اخیر ساخته شده اند، ظاهر احتمالی اپل واچ 10 را به نمایش می گذارند. بزرگ ترین تغییر طراحی در اپل واچX احتمالاً مکانیسم بند مغناطیسی خواهد بود که فضای کمتری را اشغال و راه را برای طراحی نازک و ظریف تر هموار می نماید.

در رندرها می توانیم طراحی باریک تر و دکمهٔ چرخان Digital Crown و دکمهٔ اکشن مشابه با اپل واچ اولترا را ببینیم. گفته می گردد اپل واچ 10 حدود 10 تا 15 درصد نازک تر از اپل واچ سری 9 خواهد بود. اپل واچ نو همچنان از نمایشگر اولد استفاده خواهد نمود. انتظار می رود که نمایشگر نو روشن تر و کم مصرف تر باشد تا به شارژدهی طولانی تر باتری یاری کند.

ویژگی های سلامتی همواره یکی از جنبه های اصلی اپل واچ بوده اند. نسل نو ساعت هوشمند اپل احتمالاً اولین دستگاهی خواهد بود که حسگر فشارخون خواهد داشت. به کارگیری حسگر اکسیژن سنج خون به علت اختلافات با شرکت مسیمو فعلاً معین نیست.

از زمان رونمایی دقیق اپل واچ X اطلاعی در دست نیست. باید منتظر ماند و دید که تغییرات لورفته تا چه مقدار عملی خواهد شد و چه تأثیری روی قیمت ساعت هوشمند نو اپل خواهد گذاشت.

5454

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 2 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1403 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 16844

به "تصاویر لورفته اپل واچ X را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر لورفته اپل واچ X را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید