تشکیل یک شهرداری معین زیر نظر شهرداری منطقه 12 برای بازار تهران

به گزارش کنفرانس هکا، ایلنا/ براساس خبرهای بدست رسیده، تشکیل یک شهرداری تعیین زیر نظر شهرداری منطقه 12 برای بازار تهران صورت می گیرد.

تشکیل یک شهرداری معین زیر نظر شهرداری منطقه 12 برای بازار تهران

مهدی چمران در حاشیه شروع دویست و نوزدهمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در جلسه بهای خدمات بازدید از برج میلاد و مراکز فرهنگی آنالیز و معین می گردد، گفت: لایحه HSE شهرداری تهران و اساسنامه سازمان آرامستان ها نیز آنالیز خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه مفصلی برای مراکز میراث فرهنگی و چگونگی ساخت و ساز و دریافت پروانه در این مراکز در شورا تهیه شده، گفت: البته روند تعیین بود اما سریع و راحت و روان نبود که ارتباطات بین شهرداری، شورا و وزارت میراث فرهنگی آنالیز شده است.

چمران بعلاوه توضیح داد: متاسفانه قرار نیست اتفاق خاصی در حال حاضر در بازار بیفتد و طرح ما مربوط به بازار نیست. طرح بازار در شورا مطرح خواهد شد و یک شهرداری تعیین زیر نظر شهرداری منطقه 12 تشکیل می گردد.

وی با بیان اینکه هم اصناف، هم وزارت میراث فرهنگی و هم شهرداری باید همکاری نمایند، گفت: هیچ دلیلی ندارد کالاها در انبارهای بازار دپو و مجددا خارج گردد. باید به مقدار خرید مردم کالا وارد بازار گردد، اما در حال حاضر تمام اجناس در بازار انبار و از آنجا حتی به سایر شهرها ارسال می گردد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به عدم ایمنی و شلوغی تاسیسات آب و برق و ایجاد آتش سوزی و دیگر مخاطرات گفت: امیدواریم وزارت میراث فرهنگی همکاری کند و بیشتر به بازار توجه کند. به طوری که مسائل ارتفاع ساخت و ساز اصلاح گردد و اجازه ندهیم بازار به سمت فرسودگی برویم.

چمران با بیان اینکه بعضی اصناف اعلام آمادگی نموده اند که در نزدیک نمایشگاه دائمی مستقر شوند، گفت: زمین هایی در اطراف نمایشگاه برای کارگاه های این اصناف پیش بینی خواهد شد و فروش جزئی آنها در بازار انجام می گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 13 اسفند 1402 بروزرسانی: 13 اسفند 1402 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 15620

به "تشکیل یک شهرداری معین زیر نظر شهرداری منطقه 12 برای بازار تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل یک شهرداری معین زیر نظر شهرداری منطقه 12 برای بازار تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید