ترامپ از خاتمه پیک کرونا در آمریکا سخن گفت،روابط خوبی با کره شمالی دارم ترامپ: روابط خوبی با رهبر کره شمالی دارم

به گزارش کنفرانس هکا، دونالد ترامپ ضمن اعلام این ادعا که پیک کرونا در آمریکا به انتها رسیده است، گفت که محدودیت های قرنطینه در ایالت مونتانا برداشته خواهد شد؛ در حالی که ایالات تگزاس و ورمونت به صورت محدود می توانند اقدام به بازگشایی برخی از مشاغل کنند.

ترامپ از خاتمه پیک کرونا در آمریکا سخن گفت،روابط خوبی با کره شمالی دارم ترامپ: روابط خوبی با رهبر کره شمالی دارم

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا گفت که پیک ویروس کرونا در آمریکا به سرانجام رسیده است و قرنطینه در ایالت مونتانا از روز جمعه برداشته می شود. در ایالات تگزاس و ورمونت به صورت محدود به برخی از مشاغل با رعایت احتیاط های ویژه مجوز بازگشایی داده می شود.

رئیس جمهوری آمریکا هم چنین گفت که وی دستورالعمل هایی را برای فرمانداران ایالتی در مورد نحوه بازگشایی مشاغل غیرضروری و مدارس ابلاغ خواهد کرد.

ایالات متحده آمریکا همچنان جز کشورهایی است که بیشتر در معرض شیوع اپیدمی کروناویروس واقع شده است و ایالت های نیویورک، نیوجرسی و میشیگان از کانون های شیوع کروناویروس به حساب می آیند.

ترامپ همچنین گفته بود که دستگاه های تصفیه هوا برای کمک به مکزیک در مبارزه با کرونا اهدا خواهد کرد.

رییس جمهوری آمریکا با بیان این که تعداد کشته ها در ایالات متحده کمتر از کشورهای اروپایی است، ادامه داد: همچنان برای مبارزه با کرونا تلاش می کنیم.

او افزود: بیش از چهار میلیون آزمایش کرونا انجام داده ایم. تلفات در چین بسیار بیشتر از ایالات متحده است.

ترامپ همچنین گفت که محدودیت های قرنطینه از ابتدای ماه آینده (مه) در 30 ایالت آمریکا برداشته خواهد شد.

تا به امروز آمریکا بیش از 630 هزار مورد قطعی ابتلا به کرونا و بیش از 30 هزار و 900 فوتی را گزارش کرده است.

رئیس جمهوری آمریکا می گوید، رابطه اش با رهبری کره شمالی خوب است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در جریان یک سخنرانی گفت: من اخیرا پیام خوبی از جانب کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی دریافت کردم. پیام خوبی بود. فکر می کنم ما خوب کار می کنیم.

در مارس سال جاری میلادی، ترامپ نامه ای به کیم جونگ اونگ نوشت و از تمایلش برای همکاری با پیونگ یانگ به منظور اقدامات مقابله ای با کرونا خبر داد.

ترامپ به خبرنگاران گفت، اگر در انتخابات پیروز نمی شد، آمریکا با کره شمالی در جنگ بود.

وی ادامه داد: ما با کره شمالی همکاری خوبی داریم. من رابطه خوبی با رهبری این کشور دارم و این که رابطه ای خوب باشد، چیز بدی نیست. باراک اوباما، رئیس جمهوری سابق آمریکا در ایجاد چنین رابطه ای با کره شمالی ناکام ماند.

ترامپ در پاسخ به سوالی درباره چین نیز گفت، مسأله اصلی این است که آیا شیوع ویروس کرونا در ووهان چین یک اشتباه بود که از کنترل خارج شد یا به صورت عمدی صورت گرفت. رابطه ما با چین تا زمانی که آنها این کار را انجام دادند، خوب بود.

به گفته ترامپ، اگر چین آگاهانه مسئول شیوع ویروس کرونا باشد، باید پیامدهای آن را نیز بپذیرد.،ایسنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

مجله عکسها: مجله تفریحی و سرگرمی عکسها

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 10286

به "ترامپ از خاتمه پیک کرونا در آمریکا سخن گفت،روابط خوبی با کره شمالی دارم ترامپ: روابط خوبی با رهبر کره شمالی دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ از خاتمه پیک کرونا در آمریکا سخن گفت،روابط خوبی با کره شمالی دارم ترامپ: روابط خوبی با رهبر کره شمالی دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید