تبریک شیخ سلمان به پرسپولیس و فدراسیونی ها

به گزارش کنفرانس هکا، به دنبال قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در نوزدهمین دوره از رقابت های لیگ برتر، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا از تمام دست اندرکاران و هواداران این باشگاه تشکر کرد.

تبریک شیخ سلمان به پرسپولیس و فدراسیونی ها

به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، به دنبال قهرمانی پرسپولیس در نوزدهمین دوره از رقابت های لیگ برتر، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا از تمام دست اندرکاران و طرفداران این باشگاه تشکر کرد.

شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فدراسیون فوتبال آسیا در نامه ارسالی خود به حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال ایران نوشت: باعث افتخار ماست که به شما و فدراسیون فوتبال قهرمانی این تیم را برای چهارمین فصل متوالی تبریک بگوییم.

وی ادامه داد: کسب این عنوان با حمایت تمام دست اندرکاران اجرا شده است و بر این اساس پیغام تبریک من برای تمام بازیکنان، سرمربی، اعضای کادر فنی، پزشکی، کارمندان باشگاه و تمام طرفداران پرسپولیس است.

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در سرانجام اظهار داشت: من از طرف خانواده عظیم فوتبال از باشگاه پرسپولیس و فدراسیون شما به خاطر یاری به گسترش پیغام مثبت فوتبال به جهانیان تشکر و قدردانی می کنم.سرپرست فدراسیون فوتبال ایران نوشت: باعث افتخار ماست که به شما و فدراسیون فوتبال قهرمانی این تیم را برای چهارمین فصل متوالی تبریک بگوییم.

شیخ سلمان ادامه داد: کسب این عنوان با حمایت تمام دست اندرکاران اجرا شده است و بر این اساس پیغام تبریک من برای تمام بازیکنان، سرمربی، اعضای کادر فنی، پزشکی، کارمندان باشگاه و تمام طرفداران پرسپولیس است.

وی اظهار داشت: من از طرف خانواده عظیم فوتبال از باشگاه پرسپولیس و فدراسیون شما به خاطر یاری به گسترش پیغام مثبت فوتبال به جهانیان تشکر و قدردانی می کنم.

ترکیه: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

مجله دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 11428

به "تبریک شیخ سلمان به پرسپولیس و فدراسیونی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریک شیخ سلمان به پرسپولیس و فدراسیونی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید