بونوچی: یوونتوس همواره در زمین پاسخ می دهد، طرفداران به معنای واقعی یار دوازدهم ما بودند

به گزارش کنفرانس هکا، لئوناردو بونوچی، مدافع تیم فوتبال یوونتوس می گوید یوونتوس پاسخ انتقادها را همواره در زمین می دهد.

بونوچی: یوونتوس همواره در زمین پاسخ می دهد، طرفداران به معنای واقعی یار دوازدهم ما بودند

به گزارش خبرنگاران، لئوناردو بونوچی در پی فزونی 3 بر صفر شب گذشته (سه شنبه) تیم فوتبال یوونتوس مقابل اتلتیکومادرید در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که منجر به صعود این تیم به مرحله بعد با فزونی 3 بر 2 در مجموع دو دیدار رفت و برگشت شد، در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: این شبی فوق العاده برای یوونتوسی ها است. پس از بازی رفت و حتی در چند روز اخیر حرف های زیادی زده شد، اما یوونتوس همواره در زمین پاسخ می دهد. ما چهار موقعیت گلزنی داشتیم که سه موقعیت را تبدیل به گل کردیم. این دقیقاً همان کاری بود که اتلتیکو در بازی رفت انجام داد، آنها دو موقعیت داشتند و هر دو موقعیت را گل کردند.

مدافع تیم فوتبال یوونتوس توضیح داد: ما با شجاعت بازی کردیم. درست است که اتلتیکومادرید در این بازی بازیکنانی را در اختیار نداشت، اما ما هم شرایط مشابهی را داشتیم. لئوناردو اسپیناتزولا هم در این جو فوق العاده بازی خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشت. هوادارانی هم که در این بازی در استادیوم حضور داشتند، به معنای واقعی یار دوازدهم ما بودند.

بونوچی در ادامه در حمایت از سرمربی یووه که اخیراً اتتقاداتی به وی وارد شده است، گفت: ما مربی بزرگی داریم که ما را به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان سوق داد. می دانیم که فوتبال همین است و بعضی منتظر هستند که اشتباهی از ما سر بزند، اما آلگری و یوونتوس آنقدر بزرگ هستند که توجهی به این انتقادها نداشته باشند.

وی در خاتمه اعلام نمود: کار آسانی نبود، اما ما پیروز شدیم بازگشت را کامل کنیم و این باعث تقویت آدرنالین ما به منظور رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا می گردد.

پارمیس: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای پارمیس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 2312

به "بونوچی: یوونتوس همواره در زمین پاسخ می دهد، طرفداران به معنای واقعی یار دوازدهم ما بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بونوچی: یوونتوس همواره در زمین پاسخ می دهد، طرفداران به معنای واقعی یار دوازدهم ما بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید