بهترین اتفاق برای تیم ملی و کی روش با نیمکت نشینی کاپیتان ایران!

به گزارش کنفرانس هکا، کاپیتان تیم ملی ایران بدون مصدومیت آماده حضور در جام جهانی 2022 می شود.

بهترین اتفاق برای تیم ملی و کی روش با نیمکت نشینی کاپیتان ایران!

علیرضا جهانبخش که یکی از مهره های کلیدی تیم ملی ایران و بازیکنان مورد علاقه کارلوس کی روش به شمار میرود، هفته گذشته در پنجمین مسابقه فاینورد هلند در مرحله گروهی لیگ اروپا مقابل اشتورم گراتس اتریش حضور ثابت در ترکیب تیمش داشت، اما یک مصدومیت منجر به تعویض او شد.

این ستاره فاینورد در دقیقه 60 بخاطر آسیب دیدگی و پارگی دست از زمین تعویض شد که این اتفاق خوشایند هواداران فوتبال ایران و البته کارلوس کی روش نبود و منجر به نگرانی سرمربی تیم ملی در آستانه جام جهانی 2022 شد.

ابتدا اخبار نگران کننده ای از شرایط مصدومیت علیرضا جهانبخش مطرح شده بود، اما دو روز بعد عنوان شد آسیب دیدگی کاپیتان سوم تیم ملی ایران جدی نیست و او تا شروع جام جهانی آماده خواهد شد که پنج شنبه شب نیز این موضوع به تایید رسید.

تیم فوتبال فاینورد در ششمین و آخرین مسابقه اش در مرحله گروهی لیگ اروپا، پنج شنبه شب در ورزشگاه د کویپ روتردام مقابل لاتزیو ایتالیا قرار گرفت و به پیروزی رسید، اما با وجود عدم بازی علیرضا جهانبخش در این دیدار(حتی به عنوان یار تعویضی)، نیمکت نشینی او بهترین خبر برای کارلوس کی روش بود.

اینکه علیرضا جهانبخش فقط یک هفته پس از مصدومیت اخیرش و با دست بخیه زده امشب روی نیمکت فاینورد حضور داشت و در حالت آماده باش برای ورود به ترکیب تیمش مقابل لاتزیو بود، نشان می دهد که ستاره تیم ملی ایران دوباره شرایط بازی را به دست آورده و در جام جهانی 2022 به میدان می رود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 آبان 1401 بروزرسانی: 13 آبان 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13991

به "بهترین اتفاق برای تیم ملی و کی روش با نیمکت نشینی کاپیتان ایران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین اتفاق برای تیم ملی و کی روش با نیمکت نشینی کاپیتان ایران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید