مهاجمان ناتینگهام فارست، 5 گل در 24 بازی ، کریم حلال مسائل کارانکا

به گزارش کنفرانس هکا، مهاجمان ناتینگهام فارست به ازای هر 265 دقیقه یک گل به ثمر رسانده اند که نمی تواند آمار قابل توجهی برای آن ها باشد. همین آمار ضعیف، دلیل اصرار مدیران و کادر فنی ناتینگهام فارست به جذب انصاری فرد است.

مهاجمان ناتینگهام فارست، 5 گل در 24 بازی ، کریم حلال مسائل کارانکا

به گزارش خبرنگاران ،امیر اسدی، کریم انصاری فرد 9 شهریور قرارداد خود را با المپیاکوس فسخ کرد و به همین دلیل می تواند به عنوان بازیکن آزاد پیراهن ناتینگهام فارست، اوترخت یا هیرنفین را بر تن کند. مهاجم شماره 10 تیم ملی اما به ناتینگهام فارست نزدیک تر از دو تیم دیگر است. سهام این باشگاه در اختیار مالک المپیاکوس است و همین مسئله در کنار اصرار آیتور کارانکا به جذب کریم، کفته ترازو را به سمت تیم انگلیسی سنگین نموده است.

ناتینگهام فارست که فصل قبل اشکان دژاگه را در اختیار داشت، در جدول رده بندی موقعیت متزلزلی دارد. این تیم از 6 بازی 7 امتیاز گرفته و در رده چهاردهم چمپیونشیپ ایستاده. لیگی جذاب که با حضور 24 تیم برگزار می گردد. ناتینگهام فارست در خط حمله با کمبود بازیکن توانمند روبرو گردیده و به همین دلیل روی جذب انصاری فرد تمرکز نموده. مهاجمی که فعلا در اردوی تیم ملی ایران است و آماده بازی مقابل ازبکستان اما هم زمان با مدیران باشگاه ناتینگهام فارست مذاکره می نماید تا به توافق نهایی برسد.

ناتینگهام فارست که سابقه حضور در جمع تیم های برتر فوتبال اروپا را در کارنامه دارد، از 5 مهاجم در ترکیب خود استفاده نموده. آروین آپیا 17 ساله که البته کمتر از بقیه بازی نموده و گلی هم به ثمر نرسانده. او که به تازگی ار تیم های پایه به تیم اصلی رسیده، در کوشش است تا بتواند نظر کارانکا را به خود جلب کند.

از آپیا که فاکتور بگیریم، به ژیل دیاز آرژانتینی می رسیم. مهاجمی 21 ساله با سابقه بازی برای وارزیم و براگا در پرتغال، فیورنتینا در ایتالیا و موناکو در لوشامپیونا. دیاز فصل قبل در 27 بازی 2 گل برای فیورنتینا در سری آ به ثمر رساند اما این فصل 5 بار در ترکیب ناتینگهام فارست قرار گرفته و در باز کردن دروازه حریفان ناکام مانده. دیاز در 350 دقیقه ای که برای فارست بازی نموده، کم اثر بوده و همین بهانه ای است تا کارانکا از درخشش او ناامید گردد.

لوئیس گرابان 30 ساله دیگر مهاجم ناتینگهام فارست است. بازیکنی که بهترین آمار را میان مهاجمان فارست در اختیار دارد. او یکی از بهترین گلزن های چند فصل اخیر چمپیونشیپ محسوب می گردد. او 24 گل برای نوریچ سیتی، 8 گل برای استون ویلا و 22 گل برای بورنموث در چمپیونشیپ زده و در لیگ برتر هم چند بار دروازه حریفان را گگردده. گرابان البته این فصل توفیقی در گل زدن به دست نیاورده و در 304 دقیقه ای که در زمین حضور داشته گلی به ثمر نرسانده.

جو لولی 26 ساله رقیب بعدی انصاری فرد در ناتینگهام فارست است. البته اگر مهاجم تیم ملی با این باشگاه به توافق نهایی برسد و پیراهن قرمز آن را بپوشد. لولی با سابقه به ثمر رساندن یک گل در لیگ برتر و با پیراهن هادرزفیلد، فصل قبل 3 بار دروازه حریفان فارست را باز کرد. 3 گلی که البته نتوانست کمکی به بهبود وضعیت این تیم در جدول رده بندی کند. او این فصل هم 304 دقیقه در زمین بوده و فقط موفق گردیده یک گل به ثمر برساند.

مسن ترین بازیکن خط حمله ناتینگهام فارست کسی نیست جز دریل مورفی 35 ساله و اهل ایرلند. او که در مقدماتی جام جهانی 2018 ،8 بار برای ایرلند بازی کرد و 3 گل به ثمر رساند، سال ها برای ساندرلند و ایپسویچ تاون به میدان رفته و در ترکیب دومی و در فصل 2015-2014، 27 گل به ثمر رسانده. مورفی این فصل هم در 3 بازی و حضور 236 دقیقه ای اش در زمین 2 بار دروازه نیوکاسل و بیرمنگام را باز نموده و همراه با السودانی بهترین گلزن فارست محسوب می گردد.

السودانی 30 ساله هم تیمی سابق علی کریمی در دیناموزاگرب کرواسی است. مهاجمی الجزایری که بارها در لیگ کرواسی عنوان آقای گلی را به دست آورده و این فصل پیراهن فارست را پوشیده. او که فوتبال خود را در ویتوریو گیمارژ شروع نموده، این فصل در 4 بازی، 136 دقیقه در زمین بوده و 2 گل هم به ثمر رسانده.

مهاجمان ناتینگهام فارست روی هم 24 بازی انجام داده اند، 1325 دقیقه در زمین حضور داشته اند اما فقط 5 گل به ثمر رسانده اند. یعنی به ازای هر 265 دقیقه یک گل که نمی تواند آمار قابل توجهی برای آن ها باشد. همین آمار ضعیف، دلیل اصرار مدیران و کادر فنی ناتینگهام فارست به جذب کریم انصاری فرد است. مهاجمی آماده و توانمند که با حضور در چمپیونشیپ و پوشیدن پیراهن فارست می تواند یک رقیب جدی برای السودانی و مورفی باشد و البته مشکل تیم کارانکا را در خط حمله حل نماید.

3-یک

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 509

به "مهاجمان ناتینگهام فارست، 5 گل در 24 بازی ، کریم حلال مسائل کارانکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجمان ناتینگهام فارست، 5 گل در 24 بازی ، کریم حلال مسائل کارانکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید