به نظر می رسد حالت عکاسی Night دوربین آیفون 11 پرو واقعا خیره کننده است

به گزارش کنفرانس هکا، قضاوت درباره قابلیت های دوربین آیفون از روی عکس هایی که اپل در مراسم رونمایی نشان می دهد؛ خیلی آسان نیست. چون این عکس ها به اندازه کافی ویرایش شده و توسط عکاسان حرفه ای در شرایط آزمایش گاهی ثبت می شوند. افزون بر این، عکس ها طوری گرفته می شوند که نتایج دلخواه را نشان دهند.

به نظر می رسد حالت عکاسی Night دوربین آیفون 11 پرو واقعا خیره کننده است

یکی از ویژگی های برجسته ای که اپل برای دوربین آیفون های 11 معرفی کرد؛ حالت عکاسی Night یا عکاسی در شب و زیر نور کم است. ویژگی جدیدی که با همکاری و ترکیب دوربین آیفون 11 با سیستم عامل iOS 13 به دست می آید و می تواند تصاویری با ترکیب نور و روشنی فوق العاده ثبت کند.

اپل در مراسم رونمایی از آیفون های 11 چندین عکس نمونه از حالت Night نشان داد ولی بسیاری از خبرنگاران آن ها را اغراق آمیز و جعلی خواندند یا اعتقاد داشتند در واقعیت و به دست مردم عادی چنین عکس هایی ثبت نمی گردد(نمونه عکس زیر).

حالا، یک خانم مدل در شهر نیویورک به نام Coco Rocha پستی در توییتر منتشر نموده و به مقایسه قابلیت عکاسی در شب آیفون X با آیفون 11 پرو مکس می پردازد. همان طور که خودش در این توییت اشاره نموده؛ معین نیست چگونه یک گوشی آیفون 11 پرو مکس به دستش رسیده تا بتواند چنین آزمایشی انجام دهد ولی نتیجه کار می تواند همه را عاشق دوربین آیفون های جدید کند.

واقعا این عکس دوربین آیفون 11 پرو مکس است؟

عکس ثبت شده با آیفون 10 حدود زیادی تاریک و محو است. تقریبا هیچ پس زمینه ای معین نیست و به سختی می توان خود خانم مدل را در عکس دید یا رنگ لباس و موی او را تشخیص داد ولی عکس گرفته شده با دوربین آیفون 11 پرو مکس خیره کننده است.

همه چیز در این عکس مانند روز روشن، واضح و قابل تشخیص است. این دو عکس اصلا قابل مقایسه با هم نیستند و با اولین نگاه می توان تفاوت های فاحش این دو دوربین را فهمید. البته، کمی نور چراغ ها مصنوعی و بیش از حد نورانی است که نمی تواند برای دوربین یک گوشی اشکال بزرگی باشد.

این عکس فاقد هرگونه اطلاعات EXIF است تا بفهمیم که چگونه و با چه دوربینی ثبت شده است ولی اگر واقعا با دوربین آیفون 11 پرو مکس گرفته شده؛ بی صبرانه منتظر عرضه این گوشی و آنالیز حالت عکاسی Night آن هستیم.

همین طور، اگر واقعا دوربین آیفون 11 چنین قدرت عکاسی در شب دارد؛ بی تردید از ویژگی Night Sight گوشی های پیکسل 3 گوگل بهتر است. اپل اولین شرکتی نیست که قابلیت عکاسی در شب را روی گوشی فراهم می نماید ولی می تواند بهترین شرکت در زمینه باشد.

قطعا به زودی سایت های زیادی درباره حالت عکاسی در نور کم آیفون ارزیابی ها و مقایسه هایی انجام می دهند و معین می گردد عکس های عادی چه وضعیتی دارند.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 5689

به "به نظر می رسد حالت عکاسی Night دوربین آیفون 11 پرو واقعا خیره کننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به نظر می رسد حالت عکاسی Night دوربین آیفون 11 پرو واقعا خیره کننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید