عکس ، طراحی رویایی آیفون 16

به گزارش کنفرانس هکا، تا رونمایی از آیفون بعدی زمان زیادی مانده و طراحان خوش ذوق در این فرصت نقشه های رویایی خود برای این گوشی را طرح می زنند.

عکس ، طراحی رویایی آیفون 16

به گزارش خبرنگاران ، هنوز تا رونمایی از سری آیفون 16 زمان زیادی به جای مانده است اما طراحان مختلف دست به کار شده اند و رندرهای مختلفی از نسل بعدی گوشی آیفون طراحی نموده اند.

به نقل از زومیت، طرح نوی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، پیش تر به آیفون 15 پرو نسبت داده می شد اما اکنون به آیفون 16 پرو نسبت داده می گردد.

در رندر می توانیم آیفون 16 پرو را با فریم براق و داینامیک آیلند کوچک تر ببینیم. دوربین های گوشی در قاب پشتی چینش افقی دارند که ظاهر بسیار متفاوتی نسبت به مدل های کنونی آیفون به آن بخشیده است. بیشتر شایعات بر این موضوع تأکید دارند که چینش دوربین ها در آیفون های نو عمودی خواهد بود.

تراشه A18 قلب تپنده گوشی های آیفون درسال 2024 خواهد بود. این احتمال وجود دارد که غول فناوری آمریکایی برای رقابت جدی تر با برترین مدل های گوشی گوگل و گوشی سامسونگ از قابلیت های هوش مصنوعی در آیفون های نوش بهره بگیرد.

قیمت گوشی سؤالی است که تا زمان رونمایی آیفون های نو جوابش را نخواهیم فهمید؛ اما اگر سابقه اپل در مشخص قیمت گوشی آیفون را در نظر بگیریم، می توانیم انتظار داشته باشیم که سری آیفون 16 با افزایش قیمتی جزئی همراه شوند.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 5 اسفند 1402 بروزرسانی: 5 اسفند 1402 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 15363

به "عکس ، طراحی رویایی آیفون 16" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، طراحی رویایی آیفون 16"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید