به روزرسانی برنامه درسی در دانشگاه فنی وحرفه ای، درآمد 1، 5 میلیارد تومانی از آموزش های آزاد

به گزارش کنفرانس هکا، معاون آموزشی دانشگاه فنی وحرفه ای گفت: در حوزه آموزش های آزاد طی یک سال گذشته 1/5 میلیارد تومان درآمد داشتیم و باید این رویکرد را تداوم ببخشیم.

به روزرسانی برنامه درسی در دانشگاه فنی وحرفه ای، درآمد 1، 5 میلیارد تومانی از آموزش های آزاد

غلامرضا کیانی معاون آموزشی دانشگاه فنی وحرفه ای در گفت وگو با خبرنگار ، درباره تربیت تکنسین های این دانشگاه اظهار کرد: دانشگاهی مهارتی هستیم که تمرکز اصلی بر تربیت تکنسین هاست که اکثریت از هنرستان ها هستند.

او ادامه داد: امسال در مجموع 180 هزار نفر ظرفیت اعلام کردیم که از این رقم بالغ بر 70 هزار نفر در دوره کارشناسی ناپیوسته و 116 هزار نفر در دوره کاردانی هستند.

معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای با اشاره به، به روز رسانی عملکرد

آموزشی دانشجویان و استادان گفت: علی رغم کمبود نیروی انسانی دانشگاه 20 هزار مدرس برای آموزش به خدمت گرفته می شوند و بنای کار بر این است که همه مدرسان در این دانشگاه با سنجش صلاحیت به خدمت گرفته شوند که شاخص هایی در این زمینه به تصویب شورای آموزش دانشگاه و هیئت رئیسه رسیده است.

کیانی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین کار ها در نظام آموزشی انتخاب استاد است، بیان نمود: بالغ بر هزار عضو هیئت علمی داریم که به طور میانگین برای هر استاد 51 ساعت کلاس آموزشی برگزار شده است و از این رقم در طول تابستان به طور متوسط در هر استان هر استاد 24 ساعت در صنعت آموزش دیده است.

تدوین رشته انرژی های تجدید پذیر در سطح کاردانی و کارشناسی

روند جذب استادان جدید در انشگاه فنی و حرفه ای

معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای از نهایی شدن فرآیند جذب استاد پرونده های فراخوان از سال 92 تا سال گذشته خبر داد و گفت: 135 پرونده نهایی شده است که 26 نفر از آنها در مرحله صدور حکم هستند، 27 نفر دیگر هم در سال قبل به صورت پیمانی قرار دادی یک ساله داشتند و امسال استخدام قطعی خواهند شد و سایر افراد هم تا سرانجام نیم سال جدید مشغول به کار خواهند شد.

او ادامه داد: یکی دیگر از مولفه های اصلی دیگر علاوه بر استاد و دانشجو برنامه درسی است و برنامه های درسی بر اساس مجوزی که از وزارت علوم گرفته ایم به روز رسانی شده اند و در همین هفته اخیر ابلاغ کردیم که این برنامه جدید مبنای آموزش در سال تحصیلی پیش رو است.

معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای بیان نمود: خوشبختانه در حوزه آموزش های آزاد طی یک سال گذشته 1/5 میلیارد تومان درآمد داشتیم و به عنوان یک دانشگاهی که اقتصاد آموزشی در آن معنا داشته باشد، باید رشته هایی اشتغال زا را در برنامه درسی بگنجانیم.

7ronaldo7.ir: مجله فوتبال و طرفداران بازکن محبوب رونالدو

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 5551

به "به روزرسانی برنامه درسی در دانشگاه فنی وحرفه ای، درآمد 1، 5 میلیارد تومانی از آموزش های آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به روزرسانی برنامه درسی در دانشگاه فنی وحرفه ای، درآمد 1، 5 میلیارد تومانی از آموزش های آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید