بهبود فضای شهری در کردستان با جدیت پیگیری می گردد

به گزارش کنفرانس هکا، خبرنگاران/کردستان معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی کردستان از برگزاری و شرکت در بیش از 310 جلسه کمیسیون های مختلف، ماده 5 -سیما و منظر -امور زیربنایی، شورای ترافیک، کمیسیون ساماندهی صنوف در سال گذشته به منظور بهبود فضای شهری در استان کردستان اطلاع داد و گفت: در سال پیش رو نیز بهبود فضای شهری با جدیت دنبال می گردد.

بهبود فضای شهری در کردستان با جدیت پیگیری می گردد

فرهاد لشکری گفت: بهبود فضای شهری از جمله اهداف و اولویت های مورد نظر است که به همین دلیل و برای تحقق این امر سال گذشته در جلسات مختلف کارگروه های تخصصی امور زیربنایی ، کمیسیون ماده 5 و جلسات سیما ومنظر پیگیری های لازم به عمل آمده است .

وی اضافه نمود: در سال 1400 بیش از 52 جلسه کمیسیون ماده 5 با تعداد حدود 600 مصوبه به وسیله راه و شهرسازی به عنوان دبیرخانه کمیسیون ماده 5 برگزار شده است و تمامی مصوبات در راستای شفافیت از طرق مختلف اطلاع رسانی شده و در معرض دید عموم قرار گرفته است .

وی ادامه داد: در سال گذشته 10 جلسه کارگروه امور زیربنایی، 29 جلسه کمیته سیما و منظر شهری به وسیله این اداره کل برگزار و در 250جلسه شامل شورای ترافیک،ماده یک جهاد کشاورزی و کمیته گردشگری و ساماندهی صنوف نیز حضور فعال داشته ایم.

لشکری با اشاره به اقدامات اجرا شده در مورد تهیه طرح های توسعه و عمران استان نیز گفت: طرح جامع 10 شهر استان در سنوات گذشته تهیه شده و برای چهار شهر بانه - سقز- مریوان - کامیاران طرح جامع در حال تهیه است و طرح جامع شهر سنندج نیز در حال عقد قرار داد می باشد.

معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی کردستان از تهیه سه طرح ناحیه ای در شهرهای سنندج، سقز وبیجار خبرداد و گفت: طراحی شهری نیز شش مورد اجرا شده که می توان به انجام مطالعات مناسب سازی تردد معلولین و افراد کم توان، تهیه طرح های شهری در خیابان انقلاب سنندج، طرح ساماندهی معبر ورودی شهر سنندج به طرف همدان - طرح ساماندهی رودخانه گریاشان، طرح موضعی حفاظت و احیای تپه های شهری سنندج و طراحی شهری پیاده راه سازی خیابان فردوسی در سنندج اشاره نمود .

وی بعلاوه از تهیه طرح جامع شهرهای سقز، بانه، مریوان و کامیاران به عنوان طرحهای در دست اجرا یاد کرد و گفت: تصویب طرح های جامع تهیه شده در دست اجرا و تهیه عکس هوایی کلیه شهرهای استان از جمله برنامه هایی است که سال جاری دنبال خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 خرداد 1401 بروزرسانی: 1 خرداد 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13773

به "بهبود فضای شهری در کردستان با جدیت پیگیری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهبود فضای شهری در کردستان با جدیت پیگیری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید