بلاتکلیفی ورزشی 89 شهرستان در هفته جاری!

به گزارش کنفرانس هکا، تکلیف 89 شهرستان که هفته گذشته با محدودیت و تعطیلی در بخش هایی از ورزش خود روبرو شدند، در هفته جاری معین نشد!

بلاتکلیفی ورزشی 89 شهرستان در هفته جاری!

به گزارش خبرنگاران، طبق جدول گروه های شغلی، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی نیز در گروه شغلی دو، استخرهای سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار مشخص شده اند.

آذرشهر، جلفا، چاراویماق، عجب شیر، مراغه و مرند از استان آذربایجان شرقی، شهرستان های پیرانشهر، ماکو و مهاباد از استان آذربایجان غربی، شهرستان های خوانسار، سمیرم، شاهین شهر و میمه، گلپایگان و نجف آباد از استان اصفهان و شهرستان های ایوان و دره شهر از استان ایلام، شهرستان های دماوند و ورامین از استان تهران، درگز از استان خراسان رضوی، مسجد سلیمان از استان خوزستان، خرمدره از استان زنجان، شاهرود از استان سمنان، استهبان از استان فارس، بانه و بیجار از استان کردستان، بافت، بردسیر، رفسنجان از استان کرمان، اسلام آباد غرب، پاوه و گیلان غرب از استان کرمانشاه، گچساران از استان کهگیلویه و بویراحمد، الیگودرز، پلدختر، دورود و کوهدشت از استان لرستان، دلیجان از استان مرکزی، تویسرکان، رزن و نهاوند از استان همدان، ابرکوه، خاتم و مهریز از استان یزد 43 شهرستانی بودند که در فاز اول مشمول محدودیت در گروه های شغلی دو، سه و چهار شدند.

در ادامه نیز هفته گذشته مقررات سخت گیرانه ای در 46 شهرستان جدید به 43 شهرستان قبلی اضافه شد که در گروه های شغلی دو، سه و چهار بود و طبق آن در استان آذربایجان شرقی شهرستان های اهر، بناب، شبستر و میانه. در آذربایجان غربی اشنویه، بوکان، تکاب، خوی، سلماس و نقده. در استان اصفهان، کاشان، شهرضا و مبارکه. در استان اردبیل، مشکین شهر. در استان البرز، نظرآباد. در خراسان جنوبی، شهرستان های بیرجند، طبس و قائنات. در استان خراسان رضوی، تربت حیدریه، سبزوار، نیشابور، کاشمر و گناباد. در استان خراسان شمالی، اسفراین. در استان سمنان، شهرستان های دامغان، و گرمسار. در استان فارس، شهرستان ممسنی. در استان کردستان شهرستان های سقز، سنندج، کامیاران و مریوان. در استان کرمان شهرستان زرند و شهربابک. در کرمانشاه شهرستان های جوانرود، سرپل ذهاب و کنگاور. در لرستان، شهرستان دلفان. در استان مازنداران، شهرستان رامسر. در استان مرکزی شهرستان خمین. در همدان شهرستان های اسدآباد و کبودرآهنگ و در استان یزد، شهرستان های بافق و میبد مشمول محدودیت ورزشی شدند تا اینگونه تعداد شهرستان هایی که هفته گذشته مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی آن ها در گروه شغلی دو، استخرهای سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار تعطیل شد به 89 مورد برسد.

هفته گذشته بود که بنابر اعلام سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت و تعطیلی در بخشی از ورزش 89 شهرستان کشور تا خاتمه هفته گذشته اعمال شد اما در خصوص هفته جاری تکلیف فعالیت مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی، استخرهای سرپوشیده، باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی 89 شهرستان کشور مشخص نشده است!

وبلاگ علیپور رحمتی: این وبلاگ شخصی یک مهندس هوش مصنوعی است

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 12112

به "بلاتکلیفی ورزشی 89 شهرستان در هفته جاری!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلاتکلیفی ورزشی 89 شهرستان در هفته جاری!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید