بزرگترین رویداد علمی ورزشی در گیلان برگزار می گردد

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران، اولین کنگره ملی مدیریت راهبردی در ورزش و سومین کنگره ملی دستاوردهای علوم ورزشی و سلامت 30 مرداد لغایت 1 شهریور امسال به مدت سه روز در سالن مرکز همایش های بین المللی منطقه آزاد انزلی برگزار خواهد شد.

بزرگترین رویداد علمی ورزشی در گیلان برگزار می گردد

این رویداد توسط سازمان های مردم نهاد کار آفرینان جوان پیشرو و نام آوران ورزش کاسپین با حمایت منطقه آزاد انزلی، اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان و دانشگاه گیلان برگزار می شود.

وزارت ورزش و جوانان، پژوهشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری و کمیته ملی المپیک از مشارکت کنندگان ملی این کنگره ها می باشند.

ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگردی، آموزش و پرورش، شهرداری های رشت و انزلی از دیگر مشارکت کنندگان این رویداد بزرگ هستند.

همچنین برنامه های متعددی در حاشیه این کنگره ها برگزار خواهد گشت که برپایی اولین نمایشگاه ملی تجهیزات و فناوری ورزش و سلامت، همایش بزرگ ورزش همگانی ویژه بانوان، تشکیل 12کارگاه علمی و تخصصی، تجلیل از اساتید پیشکسوت علوم ورزشی و تجلیل از تعدادی از قهرمانان امید المپیک از جمله این رویدادهاست.

لازم به ذکر است فرصت ارسال مقاله به دبیرخانه کنگره تا 20 مرداد تمدید گشته و داوری مقالات واصله نیز شروع شده است. علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی به سایت کنگره به آدرس مراجعه www.confsh.ir کنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 4619

به "بزرگترین رویداد علمی ورزشی در گیلان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین رویداد علمی ورزشی در گیلان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید